PeeWij schreef:Leuk Topic: Hoe oud is PeeWij
Mensen op leeftijd vraag je dat niet aan
Dus je bent wel oud

btw het gaat alleen om vrouwen, voor mannen gaat die regel niet op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Leuk Topic: Hoe oud is PeeWij
Mensen op leeftijd vraag je dat niet aan
PeeWij schreef:Met wie gaan we en wanneer. Easyjet vliegen naar Liverpool en een huurautotje erbij. Alleen vliegen, als je ruim van te voren plant kost ongeveer 75,= pp huurautotje kost 40,= per dag. Moeten we alleen nog maar BB regelen, maar als er niets te doen is op pony gebied, hoef je niets van te voren te regelen!
Wordt sparen voor jullie studenten![]()
youngster schreef:PeeWij schreef:Met wie gaan we en wanneer. Easyjet vliegen naar Liverpool en een huurautotje erbij. Alleen vliegen, als je ruim van te voren plant kost ongeveer 75,= pp huurautotje kost 40,= per dag. Moeten we alleen nog maar BB regelen, maar als er niets te doen is op pony gebied, hoef je niets van te voren te regelen!
Wordt sparen voor jullie studenten![]()
Ik ben part-time student
Maar ik heb alsnog geen geld
Sjoert schreef:PeeWij schreef:En denk aan je profiel!
Jeetje, wat ben jij profiel-minded.
PeeWij schreef:Laten we maar zeggen dat ik daar mijn redenen voor heb
youngster schreef:Zal mijn spaarvarken wel weer dicht maken
Was dus toch niet alleen!
youngster schreef:eey ik ben alleen
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Laten we maar zeggen dat ik daar mijn redenen voor heb
Ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb een tijd geleden mijn profiel vol met foto's gehad. toen ik mijzelf tegenkwam op andere sites (bewerkt en al) heb ik ze er maar weer uit geknikkerd.
Welshfanatic schreef:
Mooie foto Sjoert! Hoe groot heb je em afgedrukt?
PeeWij schreef:Een kleinigheidje. Moet je eens over nadenken. Geldt misschien ook wel op de keuringen:![]()
![]()
vanda's schreef:Kga liever gewoon met de boot.................
vanda's schreef:Kga liever gewoon met de boot.................
vanda's schreef:Ja, denk t ook![]()
Maar ook serieus, ga ik liever met de boot.
vanda's schreef:Ja, denk t ook![]()
Maar ook serieus, ga ik liever met de boot.