Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Hahaha dank je wel! Nou hij had maar 1 bal en andere was nooit gaan indalen zat heel hoog in de lies en was 100gr kleiner als de uitgezakte bal... en voor mij heeft hij als klophengst dan verder geen meerwaarde snap je)...
Karina schreef:vivana schreef:Hahaha dank je wel! Nou hij had maar 1 bal en andere was nooit gaan indalen zat heel hoog in de lies en was 100gr kleiner als de uitgezakte bal... en voor mij heeft hij als klophengst dan verder geen meerwaarde snap je)...
Ja snap ik helemaal, als hij eenzijdig cryptorch was is het de allerbeste keuze die je voor hem had kunnen maken. Maar als het niet zo was had ik wel een leuk vriendinnetje voor hem gehad hoor. Al heb je er nu wellicht nog meer plezier van dan van een dekhengst.
Ik heb nog een jaarling merrie van Elfryn, 1 van zijn laatsten, en ik vind haar echt prachtig maar ze komt wel te koop. De plek heb ik wel maar ik kan het niet meer bolwerken allemaal en moet keuzes maken.
On topic nog een mooi plaatje van mijn sectie C Glenfaba Apollo
[ [url=m/5WZieZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
veertje99 schreef:Wauw wat een prachtige pony zeg! Wat voor bont patroon is het? Heb het nog nooit op deze manier gezien.
Tijd om Donner weer eens te laten zien. Hij is een Welsh x Welsh cob [ [url=m/74SgWB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hhqke8.jpg]Afbeelding[/url] ]
DWensink schreef:veertje99 schreef:Wauw wat een prachtige pony zeg! Wat voor bont patroon is het? Heb het nog nooit op deze manier gezien.
Tijd om Donner weer eens te laten zien. Hij is een Welsh x Welsh cob [ [url=m/74SgWB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hhqke8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om hem weer eens te zien. Ik ken hem van bij zijn oude amazone. Erg leuke pony!