ja ons mam is docter assistent (en ik schrijf het allebij niet goed) en die hou het goed in de gaten maar het rare is ik heb het anderhalve maand geleden ook zelfde plek toen was het weg en nu weer terug maar het kan ook zijn met hormonden enzo.. zei ons mam Wegens de plek waar het zit zegmaar :S
gewoon met touwhalster, op Floris dan. Hij is nog zo jong, en raakt nog wel eens opgefokt als hij lang dat bit in moet hebben, en k vind met touwhalster gewoon lekker ontspannen rijden
Nee, ik ga niet naar België. Ik ga vanmiddag naar me pony, weer rijden enz. Maar ik ga nu eigenlijk alweer, maandag boekverslag Engels inleveren, en ik moet nog die hele samenvatting doen
Oo dit is echt te grappig! Ik zoek eigenlijk al best lang naar werk! Maar ik moet in juni stage lopen bij een bloemenzaak..
En vandaag belde die baas zo naar mij zovan: Jaa zou je misschien kunnen werken op zaterdag! Dus ik zo van jaa hoor tuurlijk! En nu moet ik op een zaterdag even langskomen om te bespreken over het werken! Joehoee! Kan ik eindelijk (als ik een beetje verdien) iets leuks kopen! Ben echt zooo blij