Goshie Hork, das ff minder... Maar je bent er nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:@ Charly,jij staat al lang in mijn agenda. ( bovenaan)
vanda's schreef:Istie nou NOG niet bij jou geweest?! Pfff, daar heb je het al een half jaar over. Lekker, zo'n fotograaf![]()
Goshie Hork, das ff minder... Maar je bent er nog
Charly schreef:kga even douche en eten..
vanda's schreef:Handig ook van zo'n electricien... Maar vandaag weer gewoon aan het werk, dus niets aan het handje
toptoys schreef:Goede morgen![]()
Eerst even bijgelezen......had op een samenvatting van dyonne gehoopt...![]()
Ik heb mail terug gehad van het stamboek ivm hero. Hij moet gewoon op de hk aangeboden worden en beoordeeld.
PeeWij schreef:Ach een beetje stroom in je lichaam kan geen kwaad hoor! Alleen die tintelingen in je arm zijn irritant!![]()
Foto's bij mij, ruim van te voren plannen. Als de voorzitter van het SPPT je belt om foto's te maken, zeg je toch gewoon alles af en kom je direct naat Vught toe!
toptoys schreef:Ik weet nog niet of we dat gaan doen.......
PeeWij schreef:Wat is de meerwaarde van een goedgekeurde hengst? Iemand die mij daar van kan overtuigen!
We zijn het er denk ik allemaal mee eens dat de betere pony's nog altijd uit Engeland komen, waar ze geen goedkeuringssysteem kennen! Dus een basisboek of dekhengst met licentie presteert misschien nog wel beter als een "goedgekeurde" neem Vechtzicht Comet en Springbourne Glide als voorbeeld! Een stal zoals Roetsenest is de nafok bijna volledig van deze 2 dieren en toch zeer succesvol de laatste jaren.