Wel beren gezellig geweest, maar heel vermoeiend. Dreams heeft zich drie dagen voorbeeldig gedragen!Yorrick had je broer nog iets gezegd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel beren gezellig geweest, maar heel vermoeiend. Dreams heeft zich drie dagen voorbeeldig gedragen!PeeWij schreef:Goede smorgens, Wlek vrouwelijk schoon?Wel beren gezellig geweest, maar heel vermoeiend. Dreams heeft zich drie dagen voorbeeldig gedragen!
Yorrick had je broer nog iets gezegd?
PeeWij schreef:Mooie vrouwen, je herkent Lilian en Rhode toch wel. Verder 3 dagen de mooiste vrouw op de stand gehad, mijn eigen vrouw!
Verder de Bokkers Darwin Yootha en Charly op de stand gehad.
yorick schreef:PeeWij schreef:Goede smorgens, Wlek vrouwelijk schoon?Wel beren gezellig geweest, maar heel vermoeiend. Dreams heeft zich drie dagen voorbeeldig gedragen!
Yorrick had je broer nog iets gezegd?
Was er geen vrouwelijk schoon dan? Ik weet zeker dat dat er wel was![]()
![]()
M'n broer vroewg idd nog of ik jou kende omdat je met mij aan hjet bellen was,beetje domme vraag he,![]()

En dan willen die mensen (mijn ouders!) ook nog dat ik ga sparen, WAARVAN!
!
Heel veel succes met de verdere ontwikkeling.... PeeWij schreef:Mooie vrouwen, je herkent Lilian en Rhode toch wel. Verder 3 dagen de mooiste vrouw op de stand gehad, mijn eigen vrouw!
(
en dan weet ze wel wie ik bedoel
)
yorick schreef:PeeWij schreef:Mooie vrouwen, je herkent Lilian en Rhode toch wel. Verder 3 dagen de mooiste vrouw op de stand gehad, mijn eigen vrouw!
I rest my case.![]()
(
en dan weet ze wel wie ik bedoel
)
vanda's schreef:Wij ook hoor Yorick, dat ligt er iets of wat dik bovenop...
Schijnheil
vanda's schreef:Nee je l-ult eromheen, terwijl iedereen weet over wie je het hebtSchijnheil
Denk dat ik Yorick ga uitnodigen voor de veulen foto's
PeeWij schreef:O ik vergeet natuurlijk het beste paard van stal namelijk......
Sjoert ik vind je nieuwe site niks! De beste welshjes die je voor je camera hebt gehad ontbreken er op.Denk dat ik Yorick ga uitnodigen voor de veulen foto's
yorick schreef:Maar iedereen weet wie ik bedoel dus wat is er dan scheinheilig lieve schat.?
vanda's schreef:yorick schreef:Maar iedereen weet wie ik bedoel dus wat is er dan scheinheilig lieve schat.?
Dat je t toch niet gewoon hardop durft te zeggen misschien?!![]()
Maar geeft niet hoor, we houden nog steeds van je...

yorick schreef:vanda's schreef:Dat je t toch niet gewoon hardop durft te zeggen misschien?!![]()
Maar geeft niet hoor, we houden nog steeds van je...
Moet ik hardop Charly zeggen dan,dan is de verrassing er toxh af.
vanda's schreef:Die was er toch al af
vanda's schreef:Die was er toch al af
Heb je de goede draadjes aan elkaar geknoopt gisteravond?
yorick schreef:PeeWij schreef:O ik vergeet natuurlijk het beste paard van stal namelijk......
Sjoert ik vind je nieuwe site niks! De beste welshjes die je voor je camera hebt gehad ontbreken er op.Denk dat ik Yorick ga uitnodigen voor de veulen foto's
Uitnodiging aanvaard,maar wel op tijd datum afspreken want ik wordt erg druk dit voorjaar/zomer.Maar je staat iig genoteerd.