Jaaa, die is ook heel gaaf! Ook zo apart veel wit Was haar als tegen gekomen met wat speurwerk op internet aan nakomeling van de hengst. Kwam ook nog een andere tegen die zo veel wit had, ook op bokt. Inderdaad zonde dat hij er niet meer is.. Maar met de hengst die je nu hebt gekozen moet er ook heel wat moois uit komen!
En mijn knappe Caeglas Elfryn x Frairs Superman is inmiddels 6x onder het zadel geweest Bona Dea's Dreamcatcher (geb; 12mei 2016)
(gelukkig is hij nual aangekomen,heeft in de opfok even een knauw gehad de laatste 4maanden) Ik heb besloten om mijn dochter een spuit te laten geven zodat ze niet meer groeid Hij doet het in ieder geval Super braaf! Hij springt zelfs al gewoon losse hindernisjes in de bak...hij doet het gewoon...
Kim die is gaaf Valkje hierboven vind ik ook heel erg leuk En de veulens zijn altijd leuk
Onze knappe dame doet het heel goed hier
_Karin
Geplaatst: 07-05-19 19:00
Mijn 4de welsh a pony zondag 5 mei geboren. Haar vader is Penboeth Axle.
Fotografie91
Geplaatst: 07-05-19 19:01
_Karin schreef:
Mijn 4de welsh a pony zondag 5 mei geboren. Haar vader is Penboeth Axle. [ [url=m/nSiiGn.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/uiClKB.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/au07if.jpg]Afbeelding[/url] ]