Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Sssht. Wij noemen dat 'driehoekjes..'
Hitime schreef:Sssht. Wij noemen dat 'driehoekjes..'
Nyckle schreef:Hallo!
Winniiee schreef:Laatst had mijn zus een nieuw hoofdstel voor der Fries gekocht: Kieffer Orion. ( met die boog gebeuren frontriem. ) erg mooi hoofdstel. Maar je moest de teugels er nog bij kopen. Als je die van kiefer kocht werd het hoofdstel gelijk 50,- duurder! Is toch niet normaal. Bij HH heb je ze voor 12,50.
Hun allemaal verhaal van ja blabla dalijk zijn de teugels niet dezelde kleur als het hoofdstel en dit en dat. Pffftt.. zwart is zwart komop.
Vanny_ schreef:Hitime schreef:Sssht. Wij noemen dat 'driehoekjes..'
Haha ja ik wou net zeggen, dacht dat ie het niet deed en hun van die blokjes zagen maar het zijn bij mij gelukkig wel driehoekjes anders doet ie het niet.
bietjuhh schreef:Winniiee schreef:Laatst had mijn zus een nieuw hoofdstel voor der Fries gekocht: Kieffer Orion. ( met die boog gebeuren frontriem. ) erg mooi hoofdstel. Maar je moest de teugels er nog bij kopen. Als je die van kiefer kocht werd het hoofdstel gelijk 50,- duurder! Is toch niet normaal. Bij HH heb je ze voor 12,50.
Hun allemaal verhaal van ja blabla dalijk zijn de teugels niet dezelde kleur als het hoofdstel en dit en dat. Pffftt.. zwart is zwart komop.
oee ja inderdaad nou wij hebben alles van pagony of harry'shorse vindt die duurdere merken allemaal zo overdreven duur kwa spulllen.
bietjuhh schreef:ja kieffer vindt ik nog wel mee vallen maar ik zou nooit een hoofdstel kopen van 200*300 euro neverje paard gaat een keer aant riempje kauwen en dan is je hoofdstel geruineerd
Nyckle schreef:Heb wéér een nieuwe avater, ben nooit tevreden
Nyckle schreef:Heb wéér een nieuwe avater, ben nooit tevreden
bietjuhh schreef:ik luister vet liedje paper plains
Winniiee schreef:Nyckle schreef:Heb wéér een nieuwe avater, ben nooit tevreden
Ik heb al iets van 3 jaar dezelfde heeft Winnie ( _R_G_ nog voor me gemaakt) Wie wil een nieuwe voor me maken? Heb nog wel een leuke foto van me NF ( gaap foto)