Winniiee schreef:bietjuhh schreef:hij's al weer aan de praat maar weet niks meer te banketstaafahha
Jongens en praten gaat ook niet samen.
nou gelukkig prate die nog wat.. en zag die de humor in van dat ik zei dat die overal proff in was haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winniiee schreef:bietjuhh schreef:hij's al weer aan de praat maar weet niks meer te banketstaafahha
Jongens en praten gaat ook niet samen.
. En toen kwam er een stilte....................................................................................................... van een minuut ofzo 
Haha, maar stilte's zijn echt erg.

volgens mij zit ie steeds zn hoofd te verandere van grootte als jullie weg zijn..
bietjuhh schreef:mmh idd stilte zijn wel heel erg!
zoo me zus heeft mazzel gehad..
aan bit zat een verkeerd kaartje dus was die maar 20 euro maar wij dacht dat maatje kleiner wel zal passen naja zij terug scheelde het niks en was die gelijk 50 euro duurder dus niet gedaan eigelijk was dat bit wat we nu hebben dus gewoon 70 euro.. mazzel! en hoofstel hebben we nu ook eindelijk hadden vandaag kieffer mee genomen van divoza paste hij nog niet de neusriem kon gewoon niet dicht nu hebben we een hoofdstel wat echt goed pasde mee genomen dus hopelijk past die het morgen!

, haha wel geluk zeg. _STS_Angels_ schreef:Ik ga even Harsen toitoi

en hoop dat het hoofdstel past. Gedoe he met nieuwe paard & spullen
maar wel leuk, al die inkopen doen enzo.
dan zijn we voorlopig klaar met kopen voor hem. me zus is acht maart jarig dus geef ik een chabrakje kado aan dr en me ouders een leren halster. hebben btw ook beugel's met diamantjes gekocht!!
alleen zijn zooo duur...
en geen kado bon haha.. anders ben je echt de banketstaaf had je een kado bon van 100 euro. bietjuhh schreef:hahah nou hij heeft gewoon dikke kaken veder is niet zo super groot hoofd maarja bij divoza hebben ze alleen maar full en wij hadden gewoon X Full nodig dusjaa hopelijk past die morgendan zijn we voorlopig klaar met kopen voor hem. me zus is acht maart jarig dus geef ik een chabrakje kado aan dr en me ouders een leren halster. hebben btw ook beugel's met diamantjes gekocht!!
, daar wou ik eerst ook teugels van. Maar mamsie wou dat niet.
marrlinde schreef:stoer!! die wil ik ookalleen zijn zooo duur...
niet echte diamantjes gewoon van die steentjes erop
Winniiee schreef:bietjuhh schreef:hahah nou hij heeft gewoon dikke kaken veder is niet zo super groot hoofd maarja bij divoza hebben ze alleen maar full en wij hadden gewoon X Full nodig dusjaa hopelijk past die morgendan zijn we voorlopig klaar met kopen voor hem. me zus is acht maart jarig dus geef ik een chabrakje kado aan dr en me ouders een leren halster. hebben btw ook beugel's met diamantjes gekocht!!
Die zijn cool, daar wou ik eerst ook teugels van. Maar mamsie wou dat niet.
ahah nee grapje! Nyckle schreef:Hallo!
marrlinde schreef:heeft de divoza nou meerdere vestigingen ja toch?? ik kan hem hier in de buurt nergens vinde...
Winniiee schreef:Taan heb jij btw jou onderschrift 'blokjes' geinspireerd op de Le coq agenda?![]()
nee, weet niet eens hoe de agenda van Le Coq eruit ziet haha. Gewoon vond ik leuk.