Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rienne schreef:Mooie foto's en pony's voorbij zien komen!
Wij hebben onlangs onze C hengst eens opgezadeld en hij vond het allemaal wel gezellig.
Ondertussen heeft er iemand opgezeten en ook dat vond hij wel leuk.
Heb er helaas geen foto's van maar ben wel heel trots op hem
regtur schreef:joostvangestel schreef:Joep is een geweldige naam. Een van de eerste Jack Russell reus in Nederland heette Joep (geboren bij de family Reynolds in Engeland), ik denk dat daar heel wat Jack Russells in Nederlands van afstammen
Mooi of niet, mijn kleinzoon heeft het bedacht. En het is nog simpeler dan dat, hij begint net te lezen en leert nu uit een boekje over KIM en ...juist JOEP.
Ceasar@ Catootje moet dan maar een Jeroentje krijgen, je weet wel, van "Jeroen-poep aan je schoen"![]()
![]()
of, beter nog: Karlijn.
Momenteel loopt mijn hoofd iets of wat om, vanwege alle (mantel) zorg, dus reageer ik weinig.
Ik kijk wel uit naar alle veulentjes die geboren worden,ook bij anderen. Maar realiseer me dat het nog erg vroeg is. Wij hebben geluk met dit meer dan prachtige weer, zodat ons eerste veulen al dag en nacht buiten is. Onvoorstelbaar. 1 April. Ruperra Cover Girl is ook snel zover en dan hebben we een week of 5 rust, wat ook wel weer fijn is. Alle fokmerries+wat jonge merries lopen al in het gras, zodat bijvoeren bijna voorbij is. Dat betekent ook dat bijkopen van voer niet meer nodig is. Wat een verschil met vorig jaar!
Royaltjuh schreef:
Leuk topic, volgens mij heb ik ooit wel eens in het eerste deel mee gekletst.
Mag ik me hier ook weer melden? Hoe fanatiek ik mee zal posten kan ik niet garanderen maar ik vind het leuk om alle ervaringen te lezen.
Voor de mensen die me niet kennen:
Heb m'n paarden staan op een Welsh NWR fokkerij. Daar rij ik op het moment o.a. een NWR tussen de paarden in de wedstrijden. Verder is mijn eigen A'tje nu bijna 3, dus die is terug uit de opfok en mag binnenkort rustig wat aan het werk.
Welshfoto's:
M'n A'tje vorig jaar zomer...
[ Afbeelding ]
De NWR
[ Afbeelding ]
Voor m'n andere lieve, niet Welsh, paarden: zie m'n profiel
VivianHesen schreef:Hier slecht nieuws![]()
Gister was er een veulen dood geboren, was een maand te vroeg. Dierenarts erbij geweest, want de placenta wilde niet loslaten. We dachten dat daarmee al het kwaad over was, maar vandaag is de merrie alsnog gestorven
Chantalll schreef:Hier is dan het merrieveulen van vannacht Lakeway's Glorious Hazel x Alex Dai
Kleur : Ik vul maar Donkere Vos in ... zie later wel wat de schetser ervan vindt haha ...
Yazhi TC :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
VivianHesen schreef:Hier slecht nieuws![]()
Gister was er een veulen dood geboren, was een maand te vroeg. Dierenarts erbij geweest, want de placenta wilde niet loslaten. We dachten dat daarmee al het kwaad over was, maar vandaag is de merrie alsnog gestorven