Sjoert schreef:Ik denk niet dat ik daar heen ga.
Ben weer aanwezig.
Nu nog die foto!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Ik denk niet dat ik daar heen ga.
Ben weer aanwezig.
PeeWij schreef:
Nu nog die foto!!
Shanna16 schreef:Ja Bodo mogen ze hier ook wel afleveren
Ricardo ziet er op zich veelbelovend uit, heb hem in Juli in Hengelo gezien, toen vond ik hem alleen traag en slepend in het achterbeen... Daar kan je op zich nog wel het een en ander aan bewerken, maar supervlug zal ie dan waarschijnlijk niet worden.
Hooper_wjnmk schreef:hOoi allemaal wie heeft hier allemaal een welsh k ?? zO ja wil je dat ff tegen mii zeggen want ik wil weten hOe druk die van jullie zijn alvast bedankt
thinkaboutit schreef:
ik denk dat je m nog maar ns goed moet bekijken. hij heeft juist wel n sterk achterbeen. heb je m in februari onder jana freund gezien op de chk??
ik heb ricardo ook n hele tijd getraind. echt super beestje.
Hooper_wjnmk schreef:hOoi allemaal wie heeft hier allemaal een welsh k ?? zO ja wil je dat ff tegen mii zeggen want ik wil weten hOe druk die van jullie zijn alvast bedankt
PeeWij schreef:Je zou er ook een eigen topic voor kunnen aanmaken!
Ik he alleen maar echte Welshjes. het Mountain type![]()
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Je zou er ook een eigen topic voor kunnen aanmaken!
Ik he alleen maar echte Welshjes. het Mountain type![]()
Hahaha
"echte welsh"
Sjoert schreef:thinkaboutit schreef:
ik denk dat je m nog maar ns goed moet bekijken. hij heeft juist wel n sterk achterbeen. heb je m in februari onder jana freund gezien op de chk??
ik heb ricardo ook n hele tijd getraind. echt super beestje.
Aha, liep hij daar toen ook?
Ik heb Bodo toen wel gezien onder betreffende amazone. Die viel mij dus positief op. Ricardo dus niet.
PeeWij schreef:Hoi Esther en ik snap je mailtje niet?
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Hoi Esther en ik snap je mailtje niet?
hi,
nee dat kan kloppen, toen ik het had verstuurd, kwam ik erachter dat ik het naar de verkeerde had gestuurd. het was n reactie op wat er boven jou tekst stond...
sorry, moet nog ff n beetje oefenen
thinkaboutit schreef:
ja ricardo liep daar ook onder jana freund.... niet goed opgelet dus..... haha
Zo zou je het ook kunnen zien..
Zo zou je het ook kunnen zien..
PeeWij schreef:Je zou eens contact met Powys stud in Lierop op moeten nemen. Zit heel veel in de Rhyd-y-Felin lijnen. Weet zeker dat hij je zeker verder kan helpen. heeft ook altijd wel een goede hengst lopen.
Je weet wel de fokkers van Powy's(NL) Shon
PeeWij schreef:Bodo kem ik nog wel, maar niet opgelet!!! NWR rubrieken is koffietijd!
youngster schreef:Laat die foto nou eens zien!
Heb net de hele keuken staan schrobbenEn stofzuiger door het huis gejaagd. Goed bezig ben ik eigenlijk
vanda's schreef:youngster schreef:Laat die foto nou eens zien!
Heb net de hele keuken staan schrobbenEn stofzuiger door het huis gejaagd. Goed bezig ben ik eigenlijk
Echt goed! Ben trots op je!
PeeWij schreef:ik ook trots wanneer kom je mijn keuken doen