Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie5 schreef:Ik krijg een nieuwe pony!! Wilde er nog 2 kwijt eerst en dat is gelukt en nu komt er een andere voor in de plaats.
Een 1,5 jarige zwart roan merrie van Sardis Donatello (Baledon Hy Jack x Revel Cello) uit een merrie van Cascob Limelight x Castle Flick (v, Revel Rustum). Ben helemaal happy![]()
foto:
joostvangestel schreef:Maar goed, heeft je pony ook een moederlijn?
boeflover schreef:Ik weet dat ik nogal snel vooruit denk.. Maar ik was benieuwd of jullie tips hebben om Amber de volgende keer mee te laten dekken.
Ik wil graag een pony fokken waarmee ik de tuigrubrieken kan rijden.
Amber heeft al enige knieactie, maar nog lang niet genoeg om met zo'n rubriek mee te kunnen doen.
Heeft iemand toevallig een suggestie van een hengst die veel knieactie vererft, liefst een niet al te lange rug heeft (die van haar is lang zat) en een beetje qua bloedlijn erbij past (mochten de bewegingen dan tegen vallen gaat het veulen alsnog de verkoop in).
Amber's bloedlijn:
http://www.allbreedpedigree.com/amber+v ... eine+vlier
patrick76 schreef:Gallant van de familie Spruyt zou een goede optie zijn. Weet alleen niet of die nog dekt en of bevrucht.