Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yorick schreef:Nee niet echt nee,maarja je moet weleens he
benniebang schreef:eh.. nog steeds gezond of ongezond yorick?
thinkaboutit schreef:yorick schreef:Nee niet echt nee,maarja je moet weleens he
oh das wel apart/
maarruh,,, zat ik goed met mijn leeftijds schatting??
benniebang schreef:weet ik niet ik heb jou nog nooit gezien..
yorick schreef:benniebang schreef:weet ik niet ik heb jou nog nooit gezien..
Niet???????
Welshfanatic schreef:Was ik weer...
Gesmolten kaas is echt TE ranzig... het stinkt en is nog es gore derrie ook. BAH
benniebang schreef:hihi, nee. ben twee jaar geleden wel in kootwijk op de keuring geweest, maar was voor het eerst op welsh keuring, anderhalf jaar later koop ik per toeval een NWR hengst en daar wilde ik eigenlijk wel mee naar de keuriing maar moet me er eerst eens goed in gaan verdiepen, weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt en zo..
Welshfanatic schreef:Whahaha, ergens, wast niet in het eerste topic... ERGENS in dat topic?
Fotograafje spelen
benniebang schreef:oooh, nou wie weet. Als ik met 'm naar de keuring ga zoek ik wel een mooi centraal plekje en dan schreeuw ik gewoon heel hard je naam. Als je niet reageert kijk ik gewoon naar degene die het meest rode hoofd heeft op dat moment
benniebang schreef:mooi. we shall meet!
yorick schreef:Maar lieve dames ik ga stoppen,moet beunen vanavond dus moet zo weg.Fijne avond allemaal,zal morgenvroeg wel kijken of ik veel gemist heb.doei doei