Wat een mooie paardjes hier ik heb zelf een Welsh B pony die een beetje te dik is. We doen ons best hem te laten afvallen. Van de week wat leuke fotootjes gemaakt van hem en Mn zusje.
bontegevaar
Geplaatst: 12-08-17 22:05
Onze welshmannen. Een paar maand terug hebben we Voermanhof Quicksilver gekocht om ons 4span weer rustig op te bouwen. Hij loopt samen met (vader) Cordial's Torino en (zonen) Cordial's Charino en Cordial's Cooper.
hielkebro
Geplaatst: 12-08-17 22:24
Komen weer mooie welshjes voorbij!
Met de nadruk op die van bontgevaar, ik blijf fan van de Cordial pony's
Gister Mn kleine verzorg meisje een rondje op Jami laten rijden zo lekker ging dat!! Ze rijd hem heel ontspannen en geniet mer volle teugen! Sinds de nieuwe stalling is Jami al flink wat kilootjes kwijt hier 2 leuke foto's van hem. Jami nu (gisteren met meisje van 6)
Jami vorig jaar met Mn zusje (10jaar oud toen)
Fleurtje07
Geplaatst: 16-10-17 18:17
Het valt een beetje stil met de leuke foto’s.... Hier nog een foto van Storm, mijn 25 jarige verzorgpony! Mogen nog wat spieren en kilo’s aan, maar dat ik vrij lastig in combinatie met zijn cushing
Racen kan hij ondanks zijn leeftijd nog als de beste
Flowergirls Gwellyn bij de hoefsmid, tja dan moet je kroelen he! Ook mijn dochtertje van 5 jaar is helemaal gek op hem..hij is zo lief voor haar.
MukiwaCobs
Geplaatst: 28-10-17 21:45
Jaaaa, ik mag mij eindelijk ook aanmelden Ik ben sinds woensdag (25 okt) eigenaar van deze knappe 2 jarige pony Wildzang's Rose Monalisa, Palomino roan +- 1.30. vader: Paddock matisse en moeder: Wildzang's Rosebird
vivana
Geplaatst: 30-10-17 20:53
Afgelopen zondag Meladelle's Bona Dea d'r eerste officiele dressuurwedstrijd gehad met onze Lynn... 4e met 192,5pnt Beide hadden helaas iets te veel stress....máár kreeg wel een 8.5 voor het halsstrekken En hier de laatste mooie dag op 19oktober...waterpret en net alsof je op het strand bent...
En als laatste haar knappe jaarlingzoon; Bona Dea's Dream Catcher nu bijna 1,5jr oud. V; Ceaglas Elfryn Helaas niet meer foto's van hem omdat hij niet bij mij in de buurt staat.