Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
(samen met Silke die ook wel eens op mijn Fellow-tje heeft gereden.)Citaat:
pharagirlke schreef:Jullie schatten hem laag in moet ik zeggen. Toen ik met hem eindigde heb ik eerst een bod van 6000 euro gekregen. Toen ik daar nee op zei heeft hij zelfs nog verhoogd naar 7.000!!! euroZe waren dus bereid om veel meer te geven dan jullie hier schatten
Vind 1500 overigens ook wel erg weinig voor een sportpony in super conditie. Dan vrat ik hem nog liever op
Maar goed dat ie niet weg moet
pharagirlke schreef:L niveau is hier M1/M2Daar zijn we geëindigt omdat ik te oud was. Jullie schatten hem laag in moet ik zeggen. Toen ik met hem eindigde heb ik eerst een bod van 6000 euro gekregen. Toen ik daar nee op zei heeft hij zelfs nog verhoogd naar 7.000!!! euro
Ze waren dus bereid om veel meer te geven dan jullie hier schatten
Vind 1500 overigens ook wel erg weinig voor een sportpony in super conditie. Dan vrat ik hem nog liever op
Heb hem toen niet verkocht omdat, de persoon die het bod deed, geen "paardenmens" was. Daar wilde ik de pony niet heen... Ben bovendien dusdanig gek, al zouden ze me vandaag nog 7000 euro bieden (inmiddels is hij 19 en uit de sport) dan nog ging hij niet mee..
Baisboek is dat hij goedgekeurd is vermoed ik. Hij is ooit stamboekhengst geweest maar er zijn geen nakomelingen van hem getoond (logisch ook de fokkerij waar hij stond hield er mee op en bij ons heeft hij niet meer gedekt) waardoor hij terug geplaatst is naar basisboekhengst.
vivana schreef:pharagirlke schreef:Jullie schatten hem laag in moet ik zeggen. Toen ik met hem eindigde heb ik eerst een bod van 6000 euro gekregen. Toen ik daar nee op zei heeft hij zelfs nog verhoogd naar 7.000!!! euroZe waren dus bereid om veel meer te geven dan jullie hier schatten
Hihihi laat ik het dan maar niet over die van mij hebben...
Bij mij zitten ze er maar bijna en helemaal €10.000,00 langs![]()
Ook ik verkoop hem niet ,het was voor Amerika wél paarden mensen ik heb de tussen persoon 3x laten komen en toen tóch afgebeld ik was er zó ziek van.
Dus onbetaalbaar is ie voor mij![]()
![]()
Citaat:Zo! Dat is nogal wat voor zo'n kleine pony (het is een B-tje/ C-tje?)! Ik weet hoe het is om een pony perse te willen houden. Nu ben ik er geloof ik wat makkelijker in geworden, als er maar genoeg gegeven wordt.
seabiscuitje schreef:pharagirlke schreef:L niveau is hier M1/M2Daar zijn we geëindigt omdat ik te oud was. Jullie schatten hem laag in moet ik zeggen. Toen ik met hem eindigde heb ik eerst een bod van 6000 euro gekregen. Toen ik daar nee op zei heeft hij zelfs nog verhoogd naar 7.000!!! euro
Ze waren dus bereid om veel meer te geven dan jullie hier schatten
Heb hem toen niet verkocht omdat, de persoon die het bod deed, geen "paardenmens" was. Daar wilde ik de pony niet heen... Ben bovendien dusdanig gek, al zouden ze me vandaag nog 7000 euro bieden (inmiddels is hij 19 en uit de sport) dan nog ging hij niet mee..
Baisboek is dat hij goedgekeurd is vermoed ik. Hij is ooit stamboekhengst geweest maar er zijn geen nakomelingen van hem getoond (logisch ook de fokkerij waar hij stond hield er mee op en bij ons heeft hij niet meer gedekt) waardoor hij terug geplaatst is naar basisboekhengst.
Ik schatte 1500. Ik dacht dat L niveau 2 gewoon L2 was. Vanaf de foto's vind ik het moeilijk te beoordelen hoe hij liep. Op de foto's ziet hij er nou niet dusdanig spectaculair uit. Zo vind ik hem niet geweldig om te zien.
Ik moet zeggen dat ik er overheen heb gelezen dat hij goedgekeurd geweest is, dat maakt nog wel een verschil omdat ik dan had kunnen bedenken dat hij qua uitstraling en beweging dus wel heel goed was.
Nu (over toen)zou ik hem op 3000,- schatten; nog steeds geen 7000,-. En tjah, het is maar net wat de gek er voor geeft. Ik heb ooit een D-pony gehad waar 30.000 gulden voor geboden is. Die hebben we toen ook gehouden. Toen ze uit de sport ging omdat ik te groot was hebben we 3 veulens van haar gehad. Uiteindelijk hebben we haar als 21-jarige verkocht voor een bedrag waar je nog geen tweedehands autootje voor kunt kopen. Zo gaat dat nou eenmaal.