Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Zal ook moeten. Wordt nu een volwassen merrie. Moet uitzwaren, zoals ze dat zo mooi noemen. Weet je al met wie je gaat dekken volgend jaar?
Sjoert schreef:WF: over welk groene forum heb je het dan?
youngster schreef:PeeWij schreef:Zal ook moeten. Wordt nu een volwassen merrie. Moet uitzwaren, zoals ze dat zo mooi noemen. Weet je al met wie je gaat dekken volgend jaar?
Nee nog steeds niet. Heb wel een paar hengsten in mijn hoofd.
Harmony, Claret en Rhydin Felin story. Maar die moet ik eerst nog eens gaan bekijken!
Westernfreak schreef:Sjoert schreef:WF: over welk groene forum heb je het dan?
Groene site Sjoert...:p
www.ysselvliedt.com
PeeWij schreef:Alle drie de hengsten hebben aansprekende namen.
PeeWij schreef:
Denk aan Vanda is haar kindje! Ze noemt het zelf het groene monster![]()
![]()
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Alle drie de hengsten hebben aansprekende namen.
Sinds wanneer kijken we naar de naam?
PeeWij schreef:
Oke bewezen hengsten dan. Story is wel de vreemde eend. Vechtzicht is volledig Springbourne, maar Story zou ook de keuze van Peer kunnen zijn. Moeilijk!
Westernfreak schreef:Leest op rare groene site dat Winalda Hiem's Henschel verkocht is naar Engeland, daar gecastreerd en ingezet zal worden als leading rein pony !![]()
Potverdorie zeg, hadden ze hem niet nog net wat langer in NL kunnen houden ?
PeeWij schreef:Zeker met Story, hebben de andere 2 ook, zijn toch dieren die wat later rijp zijn. Je moet ze de tijd geven. Maar wat wil je. Wil je showen in de jeugd rubrieken of wil je een dier wat met de jaren alleen maar mooier wordt.?
youngster schreef:PeeWij schreef:Zeker met Story, hebben de andere 2 ook, zijn toch dieren die wat later rijp zijn. Je moet ze de tijd geven. Maar wat wil je. Wil je showen in de jeugd rubrieken of wil je een dier wat met de jaren alleen maar mooier wordt.?
Dat 2de
Van mij hoeven ze niet zo nodig naar de keuring met 1 en 2 jaar.
Als veulen vind ik het wel leuk.
loves_sam schreef:Ik mis mijn lieve welshJee .. Zeker als ik ze hier allemaal zie
thinkaboutit schreef:hallo allemaal ik ben nieuw hier.
ik dacht welsh praat, daar meld ik mij maar eens even aan....
thinkaboutit schreef:om maar meteen met de deur in huis te vallen::::::: welke welsh k hengst vinden jullie het best???
thinkaboutit schreef:om maar meteen met de deur in huis te vallen::::::: welke welsh k hengst vinden jullie het best???