4 jarige merrie en 8 maanden oud veulen (veulen niet van deze merrie)
Khalil
Geplaatst: 30-03-17 22:01
Dit is mijn anderhalf jarige Woodbreeze zoon
Khalil
Geplaatst: 30-03-17 22:09
Mijn jonge b welshen tandem.
De koffie vos is Boy 11 jaar zz dressuur en vaardigheid en klasse 3 De lichte vos is Warmtebrons Lurex een 5 jarige Warmtebrons Hielke zoon. L dressuur en m vaardigheid.
Dit seizoen word ons eerste marathon seizoen voor dit span
EmilyxTessa
Geplaatst: 15-04-17 21:39
wat heeft iedereen weer super leuke welsh pony's!
Happinez
Geplaatst: 17-04-17 23:18
Het was weer eens tijd om mijn welshjes te spammen. Herkennen jullie hem nog ?!
En m'n mini welsh merrie
Balou_lover
Geplaatst: 22-04-17 20:36
Mijn A-tjes heb ik inmiddels niet meer... Maar nu wel een prachtige Cob merrie genaamd Heavenlysmile's Kate... Dochter van Heavenlysmile's Legend (v. Sublime Sponte) Ze is net 2 en we hopen dat ze tegen de 1.50m gaat worden. Een droom van een merrie!! Ze heeft t even pittig gehad door een fikse wormbesmetting die we maar niet weg kregen, maar ze is weer op de goede weg
Nog eens spammen, Tosca's PAco voortaan in zijn Officieel debuut! Dressuurwedstrijd in Someren en spr gister 22-04-2017 in CH Mierlo Hij heeft nu 2dressuurwedstrijden gelopen met 7wpnt en 2spr wedtrijden met 4wpnt
Mijn welshje heeft weer lekker gespeeld met Frits de mini. Gaat er soms ruig aan toe
Kimm4
Geplaatst: 13-05-17 13:38
Onze jongste veulentje, Scheerdonks Pure Lesley is alweer 6 daagjes oud. Ze heeft een beetje een moeilijke start maar wat is het een energiek beestje! Gister wat foto's gemaakt van deze kleine meid.
En met haar mama, die zo trots is op haar eerste veulen.
MelanieB
Geplaatst: 17-05-17 10:12
M'n 3 smurfen tijdens Horst afgelopen weekend
Schimmel: Sunstar's Calvados (v. Oldenzijlster Action Man) Vos in marathon: Rotger's Xander (V. Ceulan Simwnt) Vos in dressuur: Noaberhoeve's Exclusive (V. Vechtzicht's Hy-Binder)
@KittyDylan haha was je gister ook bij ons? Leuk! Charlotte is te koop hoor We gaan binnenkort beginnen met beleren, maar het is echt zoo een knuffel samen met die schimmelmerrie, maar dat heb je vast wel gezien dan gister haha. Die van jou zien er ook goed uit! Aparte kleurtjes ook allebei
KittyDylan
Geplaatst: 21-05-17 18:08
Ik sta op die foto 'naast' Vivian, achter de rug, kont van de schimmel
Geen pony extra voor ons! Stallen zijn vol, zeggen we dan maar. Eerstvolgende nieuwe is hopelijk het eerste veulen van Fflur. Die wordt volgend jaar misschien gedekt.
Hier nog een keer mijn knappe jaarling Bona Dea's Dreamcatcher v ; Caeglas Elfryn vm; Frairs Superman M ; Meladelle's Bona Dea (morgen aan tijd(23-05) van haar veulen van Frisia's Topgold)
Hier mijn 3 Welshjes, Mijn jaarling van Pippin's Pride en de 3- en 4 jarige dames van Nia Domo's Bolero
SaraViavia
Geplaatst: 25-07-17 15:51
Mijn knappe 7-jarige afgelopen weekend voor het eerst meegenomen naar de keuring en 1e geplaatst. Ook aangewezen voor CK als enigste van de groep. Zo trots
En onze topper ook op de keuring in Heteren doorverwezen naar de nationale in Kootwijk en werd 2e geplaatst in een hele grote rubriek. Ze mag op voor voorlopig keur.
Ze was wel heel blij weer thuis te zijn. Wat kan ze toch bewegen ongelofelijk