Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caesar schreef:Cemlys, ik heb ook een longeerschema aangehouden. Wisselend balkjes draven, bijzetje hoog / bijzetje laag. Niet heel fanatiek, maar er werd wel 3 á 4 keer getraind. In de andere dagen oefende ik het opstellen en het vertrekken aan de hand. Mijn eigen conditie was niet zo dat ik 2 rondjes mee kon draven namelijk
Ik voer inderdaad naar training die ze krijgen op dit moment heeft ze nog geen training en krijgt ze alleen dagelijks metazoa zodra ze straks in training gaat zal ze wat meer bij krijgen. Special was ook niet bepaald magertjes
Ik hoop Mierela er ook zo voor te krijgen voor de keuring in Juli hopelijk lukt het met Special lukte het ook en die was in begin wat mager
cuneracobs schreef:inderdaad , helaas doen veel mensen die veel trainen niet en helaas doen ze het op keuring dan duidelijk minder.
ik denk dat dit onder keurings conditie valt!
hij is/was echt wel mijn trots.. Ik hoop dat Mierela ook zo positief verandert kwa uiterlijk en karakter als der broertje