Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:ze ziet er erg goed uit ines....mooi hoofdje overigens.
ziet er naar uit dat ik voor pepper een mooie hengst gevonden heb,alleen nog even de kosten weten...
kunnen jullie wat meer vertellen over llannor paddy?
Hij is verwant aan de hengst die wij dit jaar gebruikten, Rhesfair Seren Y De. In de moederlijn dan. Ik heb hem op de internationale show gezien, dacht ik. Mocht je foto's krijgen van zijn nafok, dan ben ik daar wel benieuwd naar. Stel dat hij het doorgeeft, dat laatrijpe, dan is dat wel iets om, gezien de verwantschap, rekening mee te houden.
hoe zijn zijn nakomelingen?
heb foto,s gezien van hem en hij is erg mooi geworden...had hem ooit al eens ergens gezien op de foto maar was 3 jaar terug en toen vond ik er weinig aan,nu vind ik hem geweldig..
overigens vandaag mijn hengstveulen eindelijk vekocht op de paardenmarkt....is naar een gezinnetje gegaan met een hele jonge dochter,hij moet uiteindelijk als rijpony gaan dienen voor haar.
en als ik zie wat de meeste hengstjes nog opleveren ben ik toch heel tevreden over de prijs wat ik voor hem had gekregen.
Mooi voor hem , dat-ie een goed adresje gekregen heeft.En voor jou!
Wij gaan al jaren niet meer naar de markten met onze ponies. Om onderstaande reden. Maar ja, soms is er geen andere weg.
maar wat een idioten op die markt zeg.
1 persoon wou maar 25 euro geven,heb hem snel de weg naar de slager uitgelegt zodat ie voor dat geld in elk geval een paar kilo vlees kon kopen
en een ander flipte tegen mij omdat ik niet akkoord ging met zijn bod.
later kwam er een belg die hem wou en toen ging hij zich ermee bemoeien ook...