Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is echt een schatje, hij is 7april 1jaartje. alleen is hij mensen niet zo echt gewoon meer,de vorige eigenaar keek er bijna niet naar en stond bijna altijd op stal echt zonde
 is echt een schatje, hij is 7april 1jaartje. alleen is hij mensen niet zo echt gewoon meer,de vorige eigenaar keek er bijna niet naar en stond bijna altijd op stal echt zonde  . ze hebben hem ongeveer 3maand had. zn vacht is nu momenteel niet echt 100% goed omdat hij luizen had(van in een te vuile stal te staan) maar we hebben hem nu al volledig gewassen met iets da we van de dierenarts gekregen hebben en extra vit. gekregen en beginter al goed doortekomen
. ze hebben hem ongeveer 3maand had. zn vacht is nu momenteel niet echt 100% goed omdat hij luizen had(van in een te vuile stal te staan) maar we hebben hem nu al volledig gewassen met iets da we van de dierenarts gekregen hebben en extra vit. gekregen en beginter al goed doortekomen  tis echt een schatje hij pakt alles goed op en geniet ervan als je met hem bezig bent. nu heeft mn orpha(halfinger) er een maatje bij waar ze met kan dollen in de weide,
 tis echt een schatje hij pakt alles goed op en geniet ervan als je met hem bezig bent. nu heeft mn orpha(halfinger) er een maatje bij waar ze met kan dollen in de weide,

descob schreef:[gast1122] schreef:Naam: Don Bijou
Roepnaam: Don
Ras: Welsh Cob
Geslacht: Ruin
Leeftijd: op de foto's 17 / 18 jaar
Hoogte: 1.46
http://img84.imageshack.us/img84/6676/photo16ud0.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/2488 ... u5xsb8.png
Hij is nu inmiddels verkocht.
Da's geen cob hoor...
 Het is nu mijn pony en die van mijn broer, in zijn stamboek staat dat het een Welsh Cob is. Hij is vorig jaar gekeurd dus AUB niet zeuren
  Het is nu mijn pony en die van mijn broer, in zijn stamboek staat dat het een Welsh Cob is. Hij is vorig jaar gekeurd dus AUB niet zeuren   

marijkiiii schreef:Dat is het wel hoorHet is nu mijn pony en die van mijn broer, in zijn stamboek staat dat het een Welsh Cob is. Hij is vorig jaar gekeurd dus AUB niet zeuren

), vader is Wengelo's Ricardo, moeder is Speycksbosch Divine (v. Boomer). Hij is volop spek en spieren aan het kweken, maar meet toch al bijna 1.50! Op dit moment doen we nog veel grondwerk, maar sinds kort ook al wat onder het zadel!
), vader is Wengelo's Ricardo, moeder is Speycksbosch Divine (v. Boomer). Hij is volop spek en spieren aan het kweken, maar meet toch al bijna 1.50! Op dit moment doen we nog veel grondwerk, maar sinds kort ook al wat onder het zadel!