Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
texelse schreef:Wat was vrijdagavond de voltige vertederend. Zo enthousiast als die kinderen bezig waren, Heerlijk!! Puur een voorbeel van Lol Met Je Knol!!!
De organistatie zou wat mij betreft wel na kogen gaan denken over een andere manier van entree heffen. De 5 euro voor de vrijdagavond vond ik nog heel wat, als je ook al 8 euro per dag betaalt. Misschien zou een pas partout voor het hele weekend een goede optie zijn??
texelse schreef:Wat was vrijdagavond de voltige vertederend. Zo enthousiast als die kinderen bezig waren, Heerlijk!! Puur een voorbeel van Lol Met Je Knol!!!
De organistatie zou wat mij betreft wel na kogen gaan denken over een andere manier van entree heffen. De 5 euro voor de vrijdagavond vond ik nog heel wat, als je ook al 8 euro per dag betaalt. Misschien zou een pas partout voor het hele weekend een goede optie zijn??
texelse schreef:Klopt, daarom is onze ook op 3-jarige leeftijd niet geweest, veel te peuterachtig. Ik vind 80% van de 3-jarigen echt te jong. Buiten dat ze het lichamelijk allemaal moeten ondergaan, moet het in het bolletje ook verwerkt worden.
Nou ga ik iets heel raars zeggen,en daar zal wel heel veel commentaar op zijn, maar wat mij betreft keuren ze de 3-jarigen in september/oktober, dan heb je een mooie tijd om voor te bereiden, ze zijn wat meer uitgegroeid en geestelijk ook wat volwassener. Dan kunnen ze daarna het verrichtingsonderzoek lopen en dan per 1 januari van het jaar waarin ze 4 worden de dekdienst in.... Zo, ik zal nu m'n helm opzetten....