NWPCS Regionale keuringen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:34

zitake schreef:
Mooi vivana. Rijdt Naomi hem nu nog? of is zij alweer verder met een ander ponytje?
Gaat goed zo te zien.

Thankx.
Naomi rijdt hem nog steeds en gezien zij geen wedstrijd ambities heeft gaat er ook geen andere bij komen ;)
En ze kan het verdorie;
Afbeeldingoxer dik 80cm
Bij ons op stal staat nu een leuk zwartje (Lotje) grote B en die rijdt ze ook zo nu en dan (zie MPL-pony's-Ommel)
Dus waarom nog een erbij he...ze zegt wel dat ze Wynnetou in gaat rijden...(ben benieuwd).
Lynn is er vorige week een keertje afgevallen,hij had last van vliegjes (niet goed genoeg ingespoten en begon te schudden in stap,je ziet het al voor je denk ik he?! Toen wilde ze buiten rijden want daar plagen de vliegjes niet :D

Cemlys

Re: NWPCS Regionale keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:47

Jammer hoor, maar je kan ze niet dwingen, zolang ze het voor het plezier doet... en wie weet komt het ooit nog, vaak gaan vriendjes op den duur ook wedstrijden rijden en dan willen ze het plots ook ;)

dion1anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:05

vivana schreef:
zitake schreef:
Mooi vivana. Rijdt Naomi hem nu nog? of is zij alweer verder met een ander ponytje?
Gaat goed zo te zien.

Thankx.
Naomi rijdt hem nog steeds en gezien zij geen wedstrijd ambities heeft gaat er ook geen andere bij komen ;)
En ze kan het verdorie;
Afbeeldingoxer dik 80cm
Bij ons op stal staat nu een leuk zwartje (Lotje) grote B en die rijdt ze ook zo nu en dan (zie MPL-pony's-Ommel)
Dus waarom nog een erbij he...ze zegt wel dat ze Wynnetou in gaat rijden...(ben benieuwd).
Lynn is er vorige week een keertje afgevallen,hij had last van vliegjes (niet goed genoeg ingespoten en begon te schudden in stap,je ziet het al voor je denk ik he?! Toen wilde ze buiten rijden want daar plagen de vliegjes niet :D

Knap hoor!!!! Leuke foto! Zoals zitake ook al zegt je kunt ze niet dwingen.

Had eens een vraagje.... Zou iemand misschien een idee hebben hoe laat ze aan het bestgaand grote maat zullen beginnen in Sevenum. Ik dacht toch dat ze daar toch altijd in de middag mee zullen starten???

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:08

vervoer kunnen regelen!!

en presca staat er mooi genoeg op dus heb er zin in...ben benieuwd wanneer we nu eindelijk het spul voor sevenum krijgen,heb nog steeds niks binnen

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:14

Divoza en Welshcup staan op de welsh-site aangegeven Ene om 9.00u ander om 13.00u....
Verder hier ook nog niks binnen!(moet ook zeggen dat ik hier op maandag eigenlijk noiit post ontvang)!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:15

hier voor zover ik weet de meeste post op zaterdag...is niet zo handig als ik het pas zaterdag krijg.

sasja10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:00

dion1anouk schreef:
Had eens een vraagje.... Zou iemand misschien een idee hebben hoe laat ze aan het bestgaand grote maat zullen beginnen in Sevenum. Ik dacht toch dat ze daar toch altijd in de middag mee zullen starten???

Ik begreep dat gebruikers rubrieken om 11.30 beginnen
de grote maat is de 3e rubriek

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:44

inowa schreef:
vervoer kunnen regelen!!

en presca staat er mooi genoeg op dus heb er zin in...ben benieuwd wanneer we nu eindelijk het spul voor sevenum krijgen,heb nog steeds niks binnen

Fijn dat je toch nog vervoer heb kunnen regelen....ik moest helaas werken ( n paar colega`s hebben vakantie vandaar dat ik niet kon rijden )

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 15:59

Gaan toch met twee pony's naar houten. Het veulen had ik zelf aan ingestuurd maar merrie gaat ook mee bij de keurmerries :).

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:17

Ik heb vandaag eens gebeld voor de catalogus voor sevenum maar het blijkt dat de drukker hem waarschijnlijk niet op tijd af heeft dus de kans bestaat dat we die pas zaterdag krijgen op de keuring zelf,ik moet vanavond even nog een keer bellen voor meer info

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:16

inowa schreef:
Ik heb vandaag eens gebeld voor de catalogus voor sevenum maar het blijkt dat de drukker hem waarschijnlijk niet op tijd af heeft dus de kans bestaat dat we die pas zaterdag krijgen op de keuring zelf,ik moet vanavond even nog een keer bellen voor meer info

:? Joehoe ik hier leek....eh komt er dan wel een lijst online te staan?? over tijden en welke ring etc.??

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:30

Nope ik denk het niet, om 9 u er zijn is het veiligste ;)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:54

Hmm kun je toch beter wedstrijd rijden :')

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:14

Idd haha, niet zo handig, maar vaak gaat het wel snel, dus is wel handig om er eerder te zijn.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:21

zorg maar dat je op tijd bent. Ook in Sevenum geen grote aantallen deelnemers en geen grote rubrieken.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:22

Iemand enige idee wat er dan aan C's en Cobs komt? En zijn die na een andere sectie, of hebben die een aparte ring?

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:25

C en D na de sectie B. C's zijn er maar drie. Geloof 15 Cobs waarvan nu albekend is dat er een paar niet komen. En weer de zelfde mensen die met hun dieren komen. De fokkers met de grootste mond zie je ook dit jaar weer niet op de keuring.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:37

zijn er dit jaar nu minder deelnemers of denk ik dat? Hoorde laatst al zoiets.

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:58

Hallo mensen, ik plaats dit in opdracht van Inowa, ze heeft op dit moment geen pc, voor diegene die a.s weekend naar de keuring in Sevenum gaan, jullie krijgen nog een brief in de bus over hoe en wat in sevenum,bij het drukken van de cataloges is iets mis gegaan dus geen cataloges thuis gestuurd, als je zaterdag op het terrein aankomt ga eerst even langs het secretariaat daar krijg je gratis de cataloges, ik heb de cataloges ook digitaal gekregen als je de cataloges digitaal wilt hebben kan via pb, wel graag email adres erbij.

vr, gr, kiepejanie

keresa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:34

op de site van het stamboek staat de lijst ook

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:14

hier mijn enige concurent;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat is anders....
Hij is korter in de rug en hals (vind hem een totaal ander type dan Wynnetou)
Naar mijn idee als ik er langs sta ook wat groter als Wynn.
Dus 2 uiterste voor de jury qua exterrieur.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:32

Kat in t bakkie. ;)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:11

Zal je eerlijk zeggen dat ik deze als veulen erbij heb willen kopen,hij was van orlando_2010 die verzorgde hem zó goed..... :Y) :x
Ik bood haar aan om hem te kopen maar daar wilde ze niks van weten.Nu had ze hem uiteindelijk te koop gezet ,maar ik kon hem zeer wellicht niet meer van haar kopen (princype questy)....
Ik viel puur op zijn kleurtje en aftekeningen (heel donker bruin vind ik nog mooier maar goed)...
En zeker als rijpony zal hij niet misstaan..

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:28

je zei al dat hij veel korter in de rug was dan wynnetou maar dat hij zooo kort zou zijn had ik niet verwacht..vertekend de foto zo of is hij echt zo kort?

ben benieuwd hoe het zaterdag gaat met onze pony,s

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:37

Naar mijn idee scheeldt dat zo'n 10cm......
In Sevenum staan ze écht langs elkaar :D
Heb Wynn vanmorgen op stal gezet en hij heeft een nieuw BLITS vliegendekentje op (als die nog heel is)...Mintgroen met blauw(net als nieuwe halster) en bruine bies en bruine singels.
En die bilriemen vind ie écht niks! (hahaha) op stal is het okay maar niet als je buiten met hem gaat wandelen (bokken....hahahahaha).
Net een lipizander!