Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
darwin schreef:Voor een goedkeuring voor het stamboek vind ik niet dat pony's op ijzers mogen komen, je kan dan niet de werkelijke beweging van zo'n dier beoordelen.
Je kunt met ijzers veel verdoezelen en verbeteren, maar dat betekent niet dat je een correct bewegend dier hebt.
Als ze eenmaal goedgekeurd zijn voor het stamboek maakt het niet uit als er ijzers onder zitten.
T3mptati0n schreef:Ben enorm benieuwd naar de foto's
darwin schreef:In het moederland hebben ze geeneens NWR's, die bestaan daar niet eens.
En moeten wij het dan het zelfde doen als het moederland, dat betekent dat een jaarling cob op ijzers moet en er als een 3 jarige uit moet zien.
Ik hoop niet dat we die praktijken hier krijgen.
patrick76 schreef:darwin schreef:In het moederland hebben ze geeneens NWR's, die bestaan daar niet eens.
En moeten wij het dan het zelfde doen als het moederland, dat betekent dat een jaarling cob op ijzers moet en er als een 3 jarige uit moet zien.
Ik hoop niet dat we die praktijken hier krijgen.
moeten of mogen zit ook nog verschil in ! NWR of WPBR hoe je het ook noemen wilt.