Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ragnhild schreef:@muzefee .Ik hoop op een palomino aangezien mijn merrie een verdunnigsfactor heeft, ze heeft dit jaar een veulen van DGR now or never gekregen dit is een valk. Ik hoop nu op een look a like van Diëgo maar dan palomino.
Dekloktikt schreef:ragnhild schreef:@muzefee .Ik hoop op een palomino aangezien mijn merrie een verdunnigsfactor heeft, ze heeft dit jaar een veulen van DGR now or never gekregen dit is een valk. Ik hoop nu op een look a like van Diëgo maar dan palomino.
Now or never is geen valk hoor! Maar gewoon een mooie bruine pony
Muzefee schreef:@muzefee .Ik hoop op een palomino aangezien mijn merrie een verdunnigsfactor heeft, ze heeft dit jaar een veulen van DGR now or never gekregen dit is een valk. Ik hoop nu op een look a like van Diëgo maar dan palomino.
Now or never is geen valk hoor! Maar gewoon een mooie bruine pony
Dat zegt ze ook niet.Ze zegt dat ze een valk veulen van DGR Now or Never heeft gehad.
Dekloktikt schreef:Jurjen H is trouwens van onze stal!
De voorbrenger was mn stiefbroertje en dit was zn eerste keer op een HK dus die kon ook wat ervaring opdoen. Daarnaast zat hij er ook voor het eerst op tijdens een HK dus hij had zn handen vol.
Ik was er zelf helaas niet bij maar zover ik hoorde presteerde Jurjen ruim onder zn kunnen, vooral onder het zadel.
Maar tis en blijft een geweldig dier!
Heeft iemand foto`s van hem gemaakt? Ben zeer benieuwd
Muzefee schreef:Zo, nu helemaal thuis.
Don Diëgo was de terechte winnaar van de hengsten onder het zadel grote maat (verplichte)! Van wat ik mocht geloven was hij voor de tijd best baldadig en tijdens de rubriek klierde hij nog wat, maar hij liet zich prima zien!
Westernfreak schreef:Heb gisteren alleen de nieuw te keuren A hengsten gezien en natuurlijk het daaropvolgende kampioenschap.
Was het niet altijd eens met de jury, maar dat was niemand denk ik![]()
IMO een terechte kampioen en reserve-kampioenEn ook de kopplaats van Friars Red Dragon verbaasde me niets.
PeeWij schreef:Muzefee schreef:Zo, nu helemaal thuis.
Don Diëgo was de terechte winnaar van de hengsten onder het zadel grote maat (verplichte)! Van wat ik mocht geloven was hij voor de tijd best baldadig en tijdens de rubriek klierde hij nog wat, maar hij liet zich prima zien!
Misschien wel de terechte winnaar, maar helaas wordt hij zeer breed van achter in de verruiming!