fluffy zijn ze cute en geschoren zien ze er echt sjiek uit, mooi hoor!
_Karin
Geplaatst: 14-02-17 01:58
Zaterdag weer eens een foto gemaakt van Jillz dit jaar wordt ze 3 jaar.
En dan kan de andere pony niet achterblijven dus ook Vera op de foto. Vera wordt dit jaar 12 jaar.
MelanieB
Geplaatst: 16-02-17 21:33
Oeh Jillz heeft een lekkere bos manen en voorpluk zeg
Tom (V. Wesla Trysor) en Jim (V. Oldenzijlster Action Man) weer eens in 2 span gezet, span voor de toekomst, Tommy is natuurlijk nog geen 4 dus volgend jaar mag ie mee in dressuur/vdh van de SGMW. Dit weekend mag ie ervaring opdoen in 2span dressuur. Lekker de boel zien, toch net ff makkelijker meeliften dan in enkelspan.
En vriendinlief aan het stuur, word straks een heerlijk span denk ik waar iedereen lekker mee weg kan sturen, heb er veel vertrouwen in.
En een stukje bewegend beeld. Was 1e keer voor de koets want twijfelde of ik niet met marathonwagen ga starten maar dit rijd toch wel 't lekkerst. Daarna mag ie ff lekker pauze en van buiten seizoen mag ie weer verder. Lekker de boel verwerken en kan ik mij volledig richten op de wedstrijdpony's.
Welshen bende.
KittyDylan
Geplaatst: 16-02-17 21:43
Knapperds! Lopen leuk in het span samen.
Hoeveel Welshes heb je lopen?
Mijn dames: Powys Fflur-Coch (Islyn Buzz x Rhyd-y-Felin Story)
Die poppy is ook wel echt een poppie Ben benieuwd hoe die uitgroeit! Zit een flink nekkie op voor een dame.
Ik heb er 4 lopen waarvan er 3 internationaal lopen en de jongste (Tommy dus) rustig in opleiding. En daarnaast m'n tinkermerrie met pensioen erbij lopen, die vind dat ze de kudde etters die de hele dag spelen goed uit elkaar moet drijven als het te lomp gaat.
Uiteindelijk de bedoeling dat hij idd de dressuur en vdh samen met Jimmy gaat lopen. Maar fei mag pas vanaf 6 jaar maar knhs met 5 dus volgend jaar lekker ervaring opdoen en jaar erna mag ie mee knallen. Ja had eerst een andere schimmel maar helaas moeten verkopen ivm toch niet geschikt voor de mensport die zet z'n carrière voort als kinder pony waar ie denk veel blijer van gaat worden, dus kan zijn dat je die nog erbij dacht.
Ja echt mooi kapje al op. Ik ben ook benieuwd. Vooral foto's blijven posten