Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dyonne schreef:Leuke foto. En een nieuwe geeft idd vaak hengstigheid.
dadabo schreef:Mijn merrie is gisteren en vandaag door Hillam Little Drummer Boy gedekt.
Woensdag kijken of een derde keer nog lukt, anders gaan we 3 weken wachten.
We hadden Drummer Boy zaterdag bij regtur opgehaald en Nena werd gelijk hengstig toen ze deze mooie jongen zag.
[ Afbeelding ]
Drummer Boy bij Stal Vledderbosch
Chary_xX schreef:Vind het ook jammer regtur, vind het echt een kanjer!
EDIT:
Maar zoals ik soms bij andere keuringen zie, worden ze ook los gelaten om zich beter te tonen, lijkt nu misschien wel dom wat ik zeg, maar is dit naar de toekomst toe ook geen oplossing voor dit stamboek? ( en voor andere Welsh stamboeken).
Weet niet in hoe verre het mogelijk is en misschien is het wel een dom idee van me, maar vele dieren tonen hun in vrijheid veel beter ( al heb je der ook tussen die enkel wat zitten te klieren en galopperen).
Chary_xX schreef:Wel erg jammer, zie het steeds vaker bij de rassen, 't is leuker om naar te kijken en ze kunnen hun eventueel beter tonen.. Maar er moet idd een mogelijkheid zijn hier toe, als je een losgeslagen pony hebt, die door hekken vlamt gaat het zeker niet...
regtur schreef:toe maar:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij kan stilstaan, zich mooi maken EN bewegen. Alleen het moment waarop....
Cemlys schreef:Ik doe het ook hoor Joost, moe worden geloof ik niet zo in. Als ze een beetje conditie hebben voor de keuring dan worden ze niet moe van een stukje instappen, zou er zelfs een longe aan durven hangen, maar vaak heb je niet echt de goeie plek of accommodatie om los te gaan longeren