Dyonne schreef:Ja, paard en koets is afgelopen. Gisteren om 18.00 uur.
Maar ik mistte hem ook al. Normaal is het hier altijd druk doordeweeks.
mss is die wel ziek...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dyonne schreef:Ja, paard en koets is afgelopen. Gisteren om 18.00 uur.
Maar ik mistte hem ook al. Normaal is het hier altijd druk doordeweeks.

vanda's schreef:Heeft Beauty ook een afstamming, van welke sectie is Beauty? Op pagina 1, post 1 staat een heel lijstje, dat kun je zo kopieren en invullen![]()
Ik denk t wel Madrieka!
Citaat:Op pagina 1, post 1 staat een heel lijstje, dat kun je zo kopieren en invullen
vanda's schreef:Ik ben ook een beetje aan het snotteren, maar weet nog niet zeker of dat verkoudheid is of even tijdelijk vanochtend
vanda's schreef:Oh nee, is alweer 12 nachtjes![]()
Dan gaan we Sinterklaas vieren
Kom tussendoor ook maar even hier neuzen... Was een heel opstel aan het schrijven en zat súper in m'n verhaal, tot de telefoon ging...
En nou duurt het weer even voor ik er weer in zit. Ik kan dat écht niet, een goed verhaal schrijven en tussendoor allerlei andere dingen doen...
Ik moet me echt vol concentreren op m'n verhaal, anders wil het niet... Zucht... Yorrie schreef:Goedesmorgens allen!Kom tussendoor ook maar even hier neuzen... Was een heel opstel aan het schrijven en zat súper in m'n verhaal, tot de telefoon ging...
En nou duurt het weer even voor ik er weer in zit. Ik kan dat écht niet, een goed verhaal schrijven en tussendoor allerlei andere dingen doen...
Ik moet me echt vol concentreren op m'n verhaal, anders wil het niet... Zucht...
madrieka schreef:vanda's schreef:Oh nee, is alweer 12 nachtjes![]()
Dan gaan we Sinterklaas vieren
oh oke en hoe staat het met dat andere....
Bezig met financiering en die andere mensen hebben ook wat gevonden, we kunnen waarschijnlijk eerder!!
Yorrie schreef:Goedesmorgens allen!Kom tussendoor ook maar even hier neuzen... Was een heel opstel aan het schrijven en zat súper in m'n verhaal, tot de telefoon ging...
Ik moet me echt vol concentreren op m'n verhaal, anders wil het niet... Zucht...
madrieka schreef:Yorrie schreef:Goedesmorgens allen!Kom tussendoor ook maar even hier neuzen... Was een heel opstel aan het schrijven en zat súper in m'n verhaal, tot de telefoon ging...
Waar ben je over aan het schrijven dan?
vanda's schreef:Goed! Tenminste, zoals het nu lijktBezig met financiering en die andere mensen hebben ook wat gevonden, we kunnen waarschijnlijk eerder!!
madrieka schreef:vanda's schreef:Goed! Tenminste, zoals het nu lijktBezig met financiering en die andere mensen hebben ook wat gevonden, we kunnen waarschijnlijk eerder!!
Das beter!
Volgens mij heb ik yordy op msn????
Yorrie schreef:madrieka schreef:Das beter!
Dat lijkt me sterk hoor!
madrieka schreef:Das beter!
Dus even afwachten hoe snel de financiering rond is... madrieka schreef:Yorrie schreef:Dat lijkt me sterk hoor!
oh het was frederike
vanda's schreef:madrieka schreef:Das beter!
quote]Yorrie schreef:madrieka schreef:oh het was frederike
Dat lijkt me logischer, vanuit die laptop komt namelijk om de zoveel seconden zo'n "pling-pling"-geluidje!
vanda's schreef:Hoe zou dat nou komen?! Een lieverd die gisteravond heeft zitten internetten op de laptop en het geluid weer harder heeft gezet?!