zitake schreef:Tja qua veiling kan ik niet veel oordelen, ben er nooit echt geweest. Over pony's niet netjes getoilleteerd verkopen, zie ik nog te vaak. Hoe vaak ik advertenties zie, met meestal niet al te flatterende foto's, of waar het paard/pony ronduit lelijk op staat..., tja is niet moeilijk dat ze niet verkocht raken denk ik dan. ik heb ze er zelf graag netjes bijstaan, en zeker voor een verkoop. soms wel een beetje jammer dus, geeft meestal net dat ietsje meer.
Dat is waar ja, op een veiling moeten ze er wel top voor staan, ook voor verkoop thuis.
Betere foto's op internet, een filmpje biedt vaak ook wel een goed beeld, mits de bewegingen er goed op te zien zijn.
Onze merrie staat er ook goed bij, oogt toch beter, vacht en manen verzorgd, hoeven gekapt.
Leuk halster om, net dek, zonder scheuren en gaten en redelijk schoon
Wij hebben zelfs een nieuwe waterdichte winterdeken gekocht, blijft ze in elk geval mooi in het haar en geen dikke wintervacht, dat oogt vaak ook niet zo.
Merrie die wij te koop hebben oogt dus gewoon goed, maar het is lastig verkopen helaas, de tijd is ongunstig.
Vandaag nog 2 handelaren (zogenaamd voor hun klein kinderen, jaja) gehad, zitten wel in de welsh wereld, maar toch, als ik nog de prijs hoor die ze willen geven word ik weer kwaad. Men wist dat het een vaste vraagprijs was, ik wil gewoon dat ervoor hebben, basta, geen gezeur over meer dan 1000 euro minder.
Zal je vertellen dat je er een luxe A welsh voor kunt kopen. Ronduit belachelijk dus voor een stermerrie met dit papier!
Veiling hebben we aan gedacht, maar de prijzen daar ................ nee, vaak niet hoog genoeg.