Ik ga nu ff me haren stijlen en al die oliebol, en dan naar ortho voor mijn beugeltje die eruit word gehaald yeah

en daarna naar school

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:Hallooooo
Ik ga nu ff me haren stijlen en al die oliebol, en dan naar ortho voor mijn beugeltje die eruit word gehaald yeah
en daarna naar school
Lynn_x schreef:Keedan! hoe heb je dat voormekaar gekregen Anne? dat datmeisje toch ging draven?
noellee schreef:Hallo
Leuk Anne!
't lijkt mij echt moeilijk om een pony te vinden, ze zien er allemaal zo leuk uit, maar het gaat natuurlijk om de klik
Veel succes met zoeken!
Yucome schreef:Ja, ik wist maar is al verkochtWas wel een fijn paardje maarja. Ik moet ook zo naar school, ff rooster hale enzow.
noellee schreef:Blergh, dan krijg je echt het gevoel dat je weer naar school toe moet he Emmie![]()
Maaar, na 6 weken school hebben we weer vakantie
noellee schreef:Blergh, dan krijg je echt het gevoel dat je weer naar school toe moet he Emmie![]()
Maaar, na 6 weken school hebben we weer vakantie
Noraly_ schreef:Als je paard nog nooit geënt is kun je in het begin starten met alleen de basisentingen; mar als hij bijvoorbeeld drie jaar geleden alleen de basisentingen heeft gehad en daarna nie elk jaar opnieuw. Dan moet je eerst overnieuw beginnen met de basisentingenen dan wéér elk jaar opnieuw enten.
Snap je?
Golan schreef:Emmie volgens mij moet he hem dan 2 keer achter elkaar laten inenten, dat was igg bij m'n vorige pony, daar hadden ze de inentingen niet in het paspoort gezet en toen kreeg ie een inenting gelijk met de hele manege en twee weken later nog 1.
en zo'n pony zoekt mijn zus idd precies... eentje die niet te oud is maar wel veel wedstrijd ervaring heeftEn idd Noelle k heb spierpijn
want m'n vorige pony zat op rechts vast dus daar heb ik nu genoeg spieren
maar die arabier zat op links vast dus nu krijg ik ook links spieren haha