cuneracobs schreef:handel heet dat
Ik zeg ook nergens dat dat verboden is?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole schreef:Bij deze Ald Feart's Mierela het is het volle zusje van Special, een Kooihuster Samme x ster v. Orchard d'Avranches een welsh NWR, stuk donkerder dan Special maar ontzettend veel beweging in!3 jaar zo groennnn als gras, stond de hele winter al binnen (arm dier) en moet flink wat kilo's af!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel nieuw avontuur staat weer te wachten, een merrie wie had dat verwacht.. Dit jaar wil ik met der naar de keuring want ze komt behoorlijk goed lijntje en zit er aan te denken om een duitse pony hengst op te zetten.
Ik weet zeker dat dit een erge goede kan worden, zo gevoel heb ik er gewoon bij binnen enkele maanden al totale verandering..
Sommige zullen zich wel afvragen waar is Special dan hij is 2 maanden geleden verkocht, soms kan je sommige biedingen niet afslaan, al is het super jammer
Cemlys schreef:Knap dier, dat het een goeie wordt twijfel ik niet over, lijkt weer een hoop beweging in te zitten. Ben benieuwd naar de keuring. Ik had niet meegekregen dat special verkocht was, maar zoals je zegt sommige biedingen zijn gewoon verleidelijk. Ik heb in principe ook alles te koop hoor, maar 2 zijn blijvers.
Al een idee welke hengst? Hou wel van die Duitse rijpony's.
Caesar schreef:Nicole schreef:Bij deze Ald Feart's Mierela het is het volle zusje van Special, een Kooihuster Samme x ster v. Orchard d'Avranches een welsh NWR, stuk donkerder dan Special maar ontzettend veel beweging in!3 jaar zo groennnn als gras, stond de hele winter al binnen (arm dier) en moet flink wat kilo's af!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel nieuw avontuur staat weer te wachten, een merrie wie had dat verwacht.. Dit jaar wil ik met der naar de keuring want ze komt behoorlijk goed lijntje en zit er aan te denken om een duitse pony hengst op te zetten.
Ik weet zeker dat dit een erge goede kan worden, zo gevoel heb ik er gewoon bij binnen enkele maanden al totale verandering..
Sommige zullen zich wel afvragen waar is Special dan hij is 2 maanden geleden verkocht, soms kan je sommige biedingen niet afslaan, al is het super jammer
Special ook al verkocht? Jeetje, het gaan hard met je pronkstukken...
Deze is ook wel errug leuk hoorLekker koppie ook!
Cemlys schreef:Die luxe heb ik vorig jaar ook gehad hoor dat mensen akkoord ging met een beste vraagprijs, mooi huisje voor de pony, komt niets te kort en ja hier wel nieuwe stallen en zo nodig...
Als je uit die combinatie een perlino produceert die je kwijt moet dan houd ik me aanbevolen