Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sunnymay schreef:Omtrendt pony Lab_iris,
1250E?? Vind ik zelf wel een erg hoge taxatie voor zo'n kleintje zonder papier...
Ik zat zelf meer aan 650-800E te denken.
Wij hebben hier veel vogels langs de weg ien in de sloten. En als pony dan opschrikt, zou het erg vervelend zijn als een jong kind er naast staat.
Geen papier. Maar dat is ook iets wat een koper wel of niet in is geinteresseerd.....
Succes met verkoop. Want is maar net wat iemand voor je pony over heeft, maar zal zeker een goed thuis krijgen!
Leentje_ schreef:Over je taxatie's Tjalling is inmiddels verkochtmaar wel aan een veel hogere prijs
Joke: 1250,-
s. rupelhof schreef:te koop welsh cob donkerbruin-zwarte merrie schapersheide rosinda 18/05/1998 roepnaam talasha 1.50m groot. Goede papieren; vader is de bekende Tyhen the best en moeder cwmtudu black lady. sprong op haar 4j 1m wordt momenteel dressuurmatig bereden 1 veulen gehad: prachtige gitzwarte hengst. incl. toebehoren, verkeersmak, braaf op verplaatsing steeds tijdig ontwormt ingeënt en gekapt. geen gebreken moet weg wegens hogere studies van ruiter. Staat momenteel op manege maar kan ook op weide met andere paarden. Niet geschikt voor een echt beginnende ruiter
http://www.kapaza.be/detail/14589311/
s. rupelhof schreef:Ik had niet gedacht dat je op een taxatie topic moest vragen om te taxeren. mijn excuses dus.
mvg Inneke