Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Weet dat het niet zo geliefd is bij het stamboek, is dan ook niet met de bedoeling hiermee te gaan fokken, maar eerder enkel voor het 'mooie'. Ik vroeg me af of er ze ook in Nederland (of Belgie, Duitsland) te vinden waren? Af en toe zie je er eens eentje voorbij komen, maar niet zo vaak dus. Toch wel een beetje benieuwd...
Vind ik dus wel leuk zo
Jammer genoeg velen niet, snap ik ook wel ivm opname, maar voor het oog is zoiets wel leuk.
, maar ze komen nu eenmaal soms voor en zou ik het niet bepaald laten staan omdat er teveel wit aanzit, gewoon omdat ik dat zelf mooi vind, is ook helemaal niet mijn intentie ermee te fokken. Is puur voor het gebruik dan.
, ik ben gewoon een 'speciale aftekening'-fan, heeft dus niet specifiek met de welshpony te maken, maar weet dat er vaak ook zo'n pony's rondlopen en laat ik nu net geen bwp of kwpn nodig hebben
.
Mijn merrie heeft zowiezo wat wit (toevallig), maar is schimmel dus veel zie je er niet van.

Hij heeft 4 hoge witte benen, geweldige bles, hier en daar wat witte haartjes door zijn rode vacht en een witte stip achter zijn linkervoorbeen 
Van Kai Midas ben ik niet overtuigd. Het sabino veulen dat ik van hem heb gezien kwam uit een merrie met sterke sabino aanleg.. Pantheon heeft het overigens stukken minder dan zijn zoon Bolster Goldleaf. regtur schreef:Melanie@ Van Belle x Hy Society heb je geen overdreven wit.
regtur schreef:Joost@het veulen wat jij in Heteren bij je had was toch ook een Midas? had die geen buikvlek?