sta morgenvroeg wle een uur eerder op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had vandaag SO frans volgens mij heb ik er niets van gebakken. En ben net terug van paardrijden was echt super cool maar mijn instructeur liet mij op een stuk veld waar mais was afgedaan galloperen, ik mocht even in een handgalopje.... Eeh toen ging linda er in rengalop vandoor
En toen was ik nog prongelijk het land van een boer op gereden en toen ging ik maar snel terug en toen ging ze er weer vandoor
, maar was wel keivet

WiskyBokjes schreef:Cyn, ik ben super slecht in engels!! ben benieuw hoe ik Duits pw heb gemaakt en Bio
Maar je kan niet overal even goed in zijn, en als je maar plezier hebt op school en je best doet vinden ik en me moeder het altijd wel best. Dan vinden ze het ook ooit echt erg als ik een onvoldoende haal. Mijn ouders zijn beide erg makkelijk, en ik dus ook
bietjuhh schreef:Leuk Yacome.!
Maar je ken ook gewoon Emmie zeggen hoor
_Laura schreef:WOOH robi wees blij dat je t nog niet bent.
Das echt beter hoor!!
_Laura schreef:IK HOOP DAT IK EEN 10 HEB OP DUITS
dan sta k tenminste nog een 4,3
_Laura schreef:WOOH robi wees blij dat je t nog niet bent.
Das echt beter hoor!!

allen onvoldoendes (rond de 2,5) en voor alle s.o's een voldoende
Toen stond ik op eindrapport gemiddeld 5,9 weet niet hoe ik eht voor mekaar kreeg
boowtje schreef:Ooooh ik heb een hele grote puist.. en nou net bijna met de meeting
dat heb je met wiefs he
WiskyBokjes schreef:oowja en had nog 6,3 voor NASK
vorig jaar had ik voor ALLE engelse pw's geen voldoendesallen onvoldoendes (rond de 2,5) en voor alle s.o's een voldoende
Toen stond ik op eindrapport gemiddeld 5,9 weet niet hoe ik eht voor mekaar kreeg
Cynn_x schreef:_Laura schreef:WOOH robi wees blij dat je t nog niet bent.
Das echt beter hoor!!
Idd,, als je ongesteld bent ga je denken aan de : " Goede oude tijd "![]()
_R_G_ schreef:boowtje schreef:Ooooh ik heb een hele grote puist.. en nou net bijna met de meeting
i[/size]
helpt echt