Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Me moeder is al 2 uur naar mijn opa, en ik verveel me
Vanny_ schreef:Dan mag je wel vaker jarig zijn.
Liever niet ben ik dalijk zo bejaard
Yucome schreef:HahaLiever niet ben ik dalijk zo bejaard
Yucome schreef:Noraly_ schreef:Lekker weer, JEEEEEJDe zon schijnt hier nu ook.
Het schapen plan is trouwens veranderd, het word misschien een shetlander, want mijn oom fokt ze en ide krijgt een hoop veulies!
Komt omdat ik jarig ben

Vanny_ schreef:Yucome schreef:HahaLiever niet ben ik dalijk zo bejaard
Haha ben je straks de oudste WP'er ooit.
Zit je hier nog op je 70ste

tos is de laatste tijd een beetje nukkig
) tenzij er iets heel speciaals is gebeurd.... 
Vanny_ schreef:Iewlll. Ik heb net het 2e uur practicum gedaan bij bio, moesten we fruitvliegjes verdoven met een of ander héél stinkend verdovingsspul (het heet FlyNap = vliegenslaapje). En daarna mannetjes & vrouwtjes die stoned waren samen in kweekbuisjes doen en moeten we later iets met nakomelingen doen ofzo.
Heel je handen ruiken naar dat spul want het zit in een flesje en wij kregen telkens die dop niet open, of de tafel zat onder. En waar is dat kotsende smileytje
Golan schreef:Ik ookiedere keer moeten ik het zelfde doen : eerst gaan ze met koud spul testen of ik dat voel, ja dat voel ik dan... dan gaan ze er op tikken, ja dat voel ik ook
Dan komen ze tot de conclusie dat mijn tand niet dood is, maat dan moet ik toch voor de zekerheid een foto maken, en 'we houden het nog ff in de gaten' kom maar over een paar weken terug.... En dan in die paar weken is mijn tand nog niet dood
__Anouk schreef:Heeey!
Gefeliciteerd Emmie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hoe oud?)
Ik ga ff bijlezen(laatste2 pagina's) tenzij er iets heel speciaals is gebeurd....
Iig leuke foto's iedereen! (ik heb al wat snel gebladerd xD)
Yucome schreef:Ik heb een camera gekregenDe fujifinepix S5800