Silfanoo schreef:MARIJE JE BENT ZEKER ZWANGER VAN REBECCA MET HAAR banketstaaf VAN 50CM
OF WAS HET TANIA?
Heerlijk niveau weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silfanoo schreef:MARIJE JE BENT ZEKER ZWANGER VAN REBECCA MET HAAR banketstaaf VAN 50CM
OF WAS HET TANIA?
WiskyBokjes schreef:Ik ben zwanger nou goed
condoom was geknapt
OF WAS HET TANIA?
Silfanoo schreef:Nyckle waar praten jongens over?
WiskyBokjes schreef:xManon_ schreef:Okee wáarom klinkt dat alsof je zwanger bent? xD
Ik ben zwanger nou goed
condoom was geknapt
Vanny_ schreef:WiskyBokjes schreef:Ik ben zwanger nou goed
condoom was geknaptben je vreemd gegaan !?
en we hadden het nog zoo lekker die nacht...
Nyckle schreef:Silfanoo schreef:Nyckle waar praten jongens over?
Véél
Silfanoo schreef:jongens praten niet over mooie meisjes, maar over "Lekkere Chicks met mooie billen"
xManon_ schreef:Vergeet de voorgevel niet
Nyckle schreef:Ohh, jullie overdrijven
Over auto's praten doen we niet veel, ik niet tenminste. Ojah, 45km autootjes, prachtige bakkies
Nyckle schreef:Ohh, jullie overdrijven
Over auto's praten doen we niet veel, ik niet tenminste. Ojah, 45km autootjes, prachtige bakkies
xManon_ schreef:Há, je ontkent niet dat je over tieten praat. xD
Nee maar echt, hebben jullie echt zo'n gesprek over meisjes zo van; Wat vind je van die daar? Beetje weinig kont he? Maar die tieten daarentegen!? xD
xManon_ schreef:Há, je ontkent niet dat je over tieten praat. xD
Nee maar echt, hebben jullie echt zo'n gesprek over meisjes zo van; Wat vind je van die daar? Beetje weinig kont he? Maar die tieten daarentegen!? xD
(Okee dit klinkt alsof ik nog nooit een jongen heb gezien hahaha. Maar ik ben gewoon even vervelend)
xManon_ schreef:"Daar wil ik wel even flink mee van bil gaan"
xManon_ schreef:"Daar wil ik wel even flink mee van bil gaan"