Het tijdschema staat op http://www.dragonwelshshow.com
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vanda's schreef:Wat stond erin, wat stond erin, wat stond erin![]()
Wil je het zaterdag meenemen?
Jij helpt ook wel hè, met lief lachen?

We gaan even kijken, misschien vinden mijn kinderen het wel zo leuk dat ze een ander keer ook mee willen doen met de pony. (leading reign oid) Anne_GTI schreef:Ben zaterdag ook present als supporter en opleuking van het geheelWe gaan even kijken, misschien vinden mijn kinderen het wel zo leuk dat ze een ander keer ook mee willen doen met de pony. (leading reign oid)

Charly schreef:Anne_GTI schreef:Ben zaterdag ook present als supporter en opleuking van het geheelWe gaan even kijken, misschien vinden mijn kinderen het wel zo leuk dat ze een ander keer ook mee willen doen met de pony. (leading reign oid)
jeeeeh mijn supporter hihihihihi
Mijn kinderen gaan ook mee en man misschien ook wel.
Anne_GTI schreef:
Correctie: je supportersclubMijn kinderen gaan ook mee en man misschien ook wel.

(aan welshpony's onder het zadel met ruiters/amazones t/m 16 jaar)
!!
jammer dat je er niet bent! Charly schreef:hihi een leuke dag zal het ongetwijfelt wordenjammer dat je er niet bent!

Welshfanatic schreef:Charly schreef:hihi een leuke dag zal het ongetwijfelt wordenjammer dat je er niet bent!
Jah, ach had anders ook geen vervoer... dus ja, wel jammer, had Charly ook wel es willen meeten
Majah, moet maar een andere x.
Neem Charly stiekem maar mee naar Kootwijk of de vriendenkring
Welshfanatic schreef:Nee ook niet... t zit me niet meeNeem Charly stiekem maar mee naar Kootwijk of de vriendenkring
Noujah dan moeten we volgend jaar maar eens kijken... Veel succes en hoor wel hoe het morgen gaat! 
... Daar houd ik je aan
Welshfanatic schreef:Ohw kijk als je nou ff doorgaat naar de finale in de Welsh Cup dan zie ik je in Kootwijk... Daar houd ik je aan
![]()
...
Welshfanatic schreef:Hehehe, mooi zo, nou we zien wel... Zal morgen aan jullie ehhh denken als ik lekker lig te pitten en jullie jullie uitsloven

Ook lekker
Welshfanatic schreef:Hmmm... nou ik miss straks ook... met ehhh Royaltjuh hier van bokt, wss naar de snackbar ofzoOok lekker