Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en hij mocht wel wat zwaarder. Dat wist ik vantevoren, maar dat is de afweging die we hebben gemaakt om hem op sportconditie te houden. Hij liep ook als een natte krant dus ik was tevreden met de plaatsing.

Diane_Basje schreef:Ik moet me er misschien niet mee bemoeien, ik was er niet eens bij, maar wat me zo opvalt aan al jullie berichten, is dat zoveel mensen het gezien en erover gepraat hebben, maar niemand haar blijkbaar aangeboden heeft er nog snel wat van te maken. Je zal zelf maar in je eentje zijn en in haar schoenen staan. En blijkbaar heeft de pony zoveel kwaliteit dat ze alsnog op kop eindigt.
En is misschien niet heel leuk (ze zal het zelf ook echt niet fijn hebben gevonden dat de pony zich na alle moeite toch zo vuil heeft gemaakt) om dan talloze berichtjes hier te lezen. Ze heeft blijkbaar de afweging gemaakt om toch de pony te showen. Jammer om te lezen dat er zoveel mensen nog iets negatiefs moeten zeggen.
Nogmaals, ik was er niet bij, maar dit komt wel heel rot over. Misschien elkaar meer helpen op keuringen? Lijkt me ook wel zo gezellig!