Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:Jammer van je B idd, hij stond er wel erg mooi op vond ik, jammer dat de beweging dan weer wat tegenviel. Liep je nou ook met die andere B (die sabino)?
zitake schreef:Idd zeker in vergelijking met een aantal andere stond ie prima, en ja beweging kan nog komen, zaten nog zoveel jonkies tussen...
Ja die bedoel ik, vond ik wel een beetje jammer dat die eruit ging. Krijg je dan ook redenen waarom ze niet doorgaan? of is het gewoon doei en tot ziens? Want was toch wel benieuwd naar de reden voor deze.
@maartje: het hoeven geen bewegingswonders te zijn, maar een goede correcte beweging mag er toch op zn minst op. Is er toch eentje goedgekeurd die ik puur om de beweging al niet door had laten gaan. maar ja wie ben ik.
yorick schreef:inowa schreef:haha,ik moet ook altijd 3 x kijken wie er nu in de ring staat hoor yorick,jullie lijken best wel veel op elkaar..
heb je simba nog gezien? ik heb helaas niet kunnen komen dit jaar....ben benieuwd hoe hij er op stond..
Simba stond er super op hoor.
regtur schreef:Chk een geslaagde dag, met leuke/interessante hengsten. Het leek of per groep de kwaliteit beter werd. In de sectie A dan.
Redelijk te volgen jurering, behalve over een hengst. Kan echt niet begrijpen waarom nr 98 er weer uitgegooid werd.Zelfs nu hij ook in de fokkerij zich al bewezen heeft.