Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Golan schreef:dion1anouk schreef:Van ons ook allemaal gefeliciteerd met de mooie overwiningen! Bij ons is de dag SUPER geweest Mijn dochter heeft het Leading Rein CK gewonnen we zijn super blij met dit resultaat was een grote groep. En onze welsh cob Uncorn's Ballerina Girl liet gisteren weer even zien hoe het moest met het bestgaand 1ste en s'middags deed ze het nog even over met de dressuur. Alleen in de middag was het te lang wachten voor de Leading Rein de rubrieken liepen te lang uit mijn dochter(5j) had geen energie meer en was in slaap gevallen net voor dat ze binnen moest.Niet gek als je weet dat ze al van 3uur s'nachts wakker was (om te vertrekken).Dus de consentratie om te rijden was weg toen ze eindelijk naar binnen mochten om 17.45u. Dit was niet zo fijn geregeld voor die kleintjes volgende keer mischien de rubriek als eerste laten staten voor de andere gereden rubrieken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd! Ik heb Uncorn's Ballerina Girl gezien, echt een mooie cob is het! Ik heb ook gekeken naar de leiding rein, echt lief toen ze gewonnen had en haar beker zo omhoog hield

Isolde heb ik niet echt hele spectaculaire foto's van.