Hallo, ik ben benieuwd of onze nieuwe aanwinst ook een welsh pony is, hier een foto: http://www.mijnalbum.nl/Album=S6NWG7UG Haar stokmaat is 1.26, ze is 3,5 jaar...
Een volle Welsh is het niet en zal het ook niet worden maar zo, vanaf de foto, zou ik niet uitsluiten dat er een scheut Welsh bloed in zit. Hoogstwaarschijnlijk dan een Welsh mix!
Ze komt van een bloedtapperij uit Pannerden, heeft hier iemand ervaring mee? De merrie is ook drachtig, ze zou eind Mei een veulen krijgen, maar ze heeft zo'n buik dat ze in Januari/Februari wel een veulen zou kunnen krijgen
Ik geloof dat een kennis handelaar regelmatig jong spul daar vandaan haalt. Persoonlijk vind ik hetgeen wat hij ervan weghaalt eerder rotzooi dan bruikbaar spul. Voornamelijk jaarlingen die hij dan weer verpatst om de kleur. Veel palomino's en wat bont spul had hij laatst staan. Denk overigens wel dat dit niet het toonbeeld is hoor, hij zal de rotzooi wel weghalen.
Had voor nieuwjaar een hoofdstel gekregen voor mijn shet, bleek dit veel te groot te zijn voor haar en Dilys was er zo nieuwsgierig naar dat ik het rond haar oren heb gehangen en het neusriempje eens dicht heb gedaan (geen zorgen! er zat GEEN bitje in) en mevrouw vond dit echt geweldig! Was voor haar ook nog te groot (of haar neusje te slank) maar wil het toch nog 2 jaar houden misschien dat ze het erin groeit. Heb met haar een wandelingetje gemaakt en haar staartje trots in de lucht en ze trippelde wat rond
Girlgamer
Geplaatst: 09-01-14 12:52
Heeft iemand interesse in deze veulenhalsters? 3x nieuw en 2 zijn er een enkele keer gebruikt.
Gaaf diane! Echt een mooie kleur. En wat loopt ze netjes!
shaunimiles
Geplaatst: 12-01-14 21:22
ik heb zelf een zoon van hem peacockstud miles dat klopt ik heb al zijn broers en zusjes gezien die ook van dat jaar komen miles is nu 3 en ik weet dat hij in die tussen tijd meerdere veulens terwereld heb gebracht en daar vraag ik me af hoe die der uit zien ik heb weet patries afgelopen jaar een volle zusje van miles heb gekregen
en van missy may klopt haar vader is naar china gegaan
missy en miles komen van de zelfde moeder van missy kan ik geen broers en zusjes van het zelfde jaar die waren of verkocht of liepen bij andere hengsten in de opvok of bij merrie's in de opvok daarom wil ik van haar meer broers en zussen zien
van calero weet ik bijna niks over zo wel moeders als vaders niet die heb ik namelijk niet bij de vokker vandaan daarom wil ik daar graag foto's van zien van zijn broers en zussen
Nee tijdje terug stond er net zo n onleesbaar verhaal. Shaunimiles ik heb deze keer de moeite niet gedaan. Het hele verhaal is een lange zin. Zet er eerst maar eens leestekens in.
Gaaf Diane! Ik vind het persoonlijk erg mooi bij het oog passen. Hebben ze ook zadels in die kleur?
Ik heb ook weer een primeur. Na aantal keer onder het zadel is vandaag mijn a-tje voor het eerst mee langs de weg geweest. Eerste 100 meter is mijn moeder meegefietst maar we kwamen 3 auto's tegen waar ze niet van opkeek dus die is weer omgedraaid. denk een rondje van halfuurtje gemaakt en toen weer terug. Ongelofelijk dat dit zo kan met een net beleerde en niks gewende pony! Ze moest wel aanpoten, ze moest mijn paard van 1.80 bijhouden maar dat maakt haar gelijk weer lekker voorwaarts!
@Ceasar, fijn als het zo goed gaat he? Ze zijn zo slim en stoer.
Ik kon geen zadel vinden in die kleur. Wilde ooit een bruin zadel (dressuur, 15", maar vond er maar 1 en die was echt te duur) en hoofdstel, maar dat ging dus niet lukken. Dus toen ik een aantal weken geleden een zwart dressuurzadel kocht, hoefde het hoofdstel ook niet per se meer bruin te zijn. Dus toen ging mijn aandacht opnieuw naar dit hoofdstel. Ze heeft sowieso dr oude zwarte nog, voor op wedstrijd ofzo. Ik ga maar op zoek naar een dekje in die kleur denk ik. Maar idd, vind het ook super in combinatie met haar kleur.