Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_shawnee_ schreef:Ik denk ook dat het van de situatie afhangt. Dit jaar zullen we het hengstveulen van twee merries moeten afspenen. Niet alleen van zijn moeder, maar ook van zijn oma. Hij was vanaf begin af aan eigenlijk al een beetje gek op oma. Maar nu mag hij dus ook bij haar drinken (niet dat er heel veel uitkomt, haar veulen is vorig jaar november gespeend).
Behalve bij oma drinken probeert hij haar ook steeds te dekken, maar hij kan er toch nog net niet bij
cappelstud schreef:Shwanee, het eerste wat je opmerkt bij Calciumziekte is dat de merrie erg stil staat en haar mond trekt net of zij lacht. Die merrie heeft 's nachts met 2 dierenartsen infusen moeten krijgen die héél minutieus moesten uitgevoerd worden mét constante controle van haar hartslag omdat de merrie anders kon sterven. Ik wil het in elk geval niet meer meemaken.
cappelstud schreef:Vandaag stak er in mijn brievenbus een anonieme scheldbrief op papier met de stempel "Royal Canin" met niet afgestempelde nederlandse postzegels. Heeft heeft het waarschijnlijk nodig gevonden om die persoonlijk 's avonds in de bus te komen steken. Dit alles omdat ik op de topic van Welsh event erop gewezen heb dat tijdens de show sommige pony's buitengewoon hardhandig werden gestraft. Op dezelfde topic hebben meerdere mensen dit bevestigd en het luid protest langs de ring kwam van andere personen, maar toch vind die persoon het nodig van mij persoonlijk ANONIEM aan te vallen.
Aan zulke reactie hecht ik geen belang, maar het zou toch fijn zijn indien die anonimiteit in de toekomst zou verdwijnen. Mensen zeggen allerlei dingen maar durven hun profiel niet invullen.