Ik wist niet meer, echt je moet me geloven, soms weet je het echt niet meer. Wie je ook vraagt dan weet je het niet meer.
Meester? - Ja dom huftertje. Meester ze zeggen dat ik niet zo mooi ben. - Dat klopt je bent heel lelijk ze mogen je slaan, en dan is er nog iets, dit jaar blijf je zitten. Maar het schooljaar is nog niet eens begonnen. - Nee dus begin der maar niet aan,
Dan weet je niet meer, dan weet je echt niet meer, ik wist het niet meer.
Papa? - Ja lelijkste zoon die ik heb. Papa als ik nou een bivakmutsje op doe en ik blijf de hele dag in de tent, mag ik dan me op vakantie? Alsjeblieft mag ik dan mee? - Nee jongen, papa mama willen ook wel es alleen, en jij gaat al naar de lelijke jongetjes zeilschool, en ach het is maar voor een jaar of 2.
Ik wist het niet meer, ik wist het echt niet meer, ik wist het niet meer.
Trainer? - Ja banketstaaf Trainer ik sta helemaal alleen in Zwolle, ik sta hier helemaal alleen op het veld, der is verder niemand dus ik denk kom ik bel. - Eikel we spelen thuis Maar in mijn clubblaadje stond uit. -Ja jouw clubblaadje wel.
Dan weet je niet meer..
Oma? - Ja vervelend kleinkind Oma vertel nog eens van vroeger, van die prachtige tijd, zonder zorgen zonder al teveel verdriet. - Ja jongen, oma was vroeger heel gelukkig, had ook een reden, jij was er nog niet.
Dan weet je niet meer, ik wist het echt niet meer, dan weet je niet meer!
Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan; Hoe weten jullie dat dan zo zeker? - Ja dat staat geschreven. Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is?? - Ja dat staat ook geschreven.
Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me, daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".
En dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker? Ja dat staat geschreven.
Naah, dat is denk ik ook wel persoonlijk, omdat ik wel geloof.. En ja, ik vind 't niet grappig als je daarmee spot, omdat het toch een stukje van mezelf is. Maarja.