Blazen mijn ouders het af
nou dan ben je ook teleurgesteld Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou dan ben je ook teleurgesteld
WiskyBokjes schreef:Maar wij zouden dat dus doen, had al lijstje gemaakt van wat ik wilde...
Blazen mijn ouders het afnou dan ben je ook teleurgesteld
WiskyBokjes schreef:ja daarom... daarom ook die opmerking wees blij dat je wat hebt gekrege

WiskyBokjes schreef:ja
Ik ga eens ontdekken hoe je tekst schuin moet laten staan

!
. Alleen toen ik Bandit uit de paddock haalde (had hem ff met het andere paard los gezet tijdens het mesten), zag ik dat ie heel snel ademde en hij was helemaal nat van het zweet. Grote neusgaten, en hij keek net alsof ie stoned was
. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ie gewoon had lopen rennen enzo in de paddock, want er stonden nog andere paarden in de paddock ernaast. Dus ik erop stappen om te kijken hoe het ging, eerste 10 min. ging het wel, maar toen ik later wilde aandraven staakte hij en ging achteruit lopen... stilstaan. Stappen wilde die wel, maar heel suf en helemaal hoofd omlaag.
zijn met mobiel gemaakt, en m'n moeder heeft niet ingezoomd toen ik aan het rijden was. En ik heb er maar een kwartiertje op gezeten... echt jammer.
.
dat is wel schrikken