Ooooh hellup mensen zit nog helemaal na te trillen Gerdine op Nicky en ik op Floris. lekker zonder zadel in het land. Alleen het hek was dichtgespijkerd, dus meosten we even een beetje omrijden, *door een ander hek, op het land van de buren, helemaal naar achter, en het land in*. uiteindelijk in het land. Toen was het hek open gegaan waar we door heen kwamen, dus de schapen ontstnapte. Dus gerdine over het *dichtgespijkerde* hek heen klimmen schapen wegjagen. Corlieske en ik ondertussen al weer naar achter lopen. ineens begint ze te gillen dat ze hem niet terug krijgt, ik moet haar even komen helpen. Maar Floris wilt niet alleen in galop. Dus casper naar voren gejaagd, en Floris erachteraan. Ik hield de teugels een beetje strak, want hij bokt wel eens onder de galop *en zat zonder zadel*. uiteindelijk ging hij harder, en dat land van de buurman is bijna 1 km lang. Ik kon hem inhouden, maar dan kon ik een bokpartij verwachten, waar we dus nog aan wereken. en in dit tempo kon ik er dan zo afvliegen, en dan was me rug verpest. Ik besloot om hem maar los te laten, liet m'n teugels vieren, en floris rénde. in keiharde rengalop, zonder zadel, op floris, bij zonsopgang in een eindeloos weiland galopperen. Mán wat was dat geweldig. Volgende week ofzo weer, en dan worden er zeker foto's gemaakt. Ik voelde al z'n spieren spannen, en hij ging zo hard. zonder zadel. ik hem me nog nooit zo machtig gevoeld. echt waar (L) wat een lief paard is het ook
Ik vind het ook heel leuk van Floris dat hij me niet eraf wilde bokken. Ik denk dat we weer intensief kunnen gaan trainen, zonder terug te vallen in onze dip zaterdag begin ik weer
he fieke dat is wel heel erg stoer wat je gedaan heb. Ik zou het niet durven. Die vanmij heeft ook wel eens behoorlijk zijn nukken, maar ik durf het niet zonder zadel.