Nog een lichtpuntje... heb een nieuw fotomodel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
darwin schreef:Jeetje welshfanatic, das wel schrikken als je je pony's zo terug krijgt.
Everon is een leuk dier, apart die lichte manen en donkere staart.
Ik hoop dat ze weer snel de oude zijn.
Welshfanatic schreef:darwin schreef:Jeetje welshfanatic, das wel schrikken als je je pony's zo terug krijgt.
Everon is een leuk dier, apart die lichte manen en donkere staart.
Ik hoop dat ze weer snel de oude zijn.
Jah leuk hea die manen en die staart zo! Tis ook een heel apart diertje... Denk dat je nu een verkeerd beeld van hem krijgt. Alsie een beetje uitgezwaard is en hij loopt hier nog, komen er cker weten foto's!
Welshfanatic schreef:Toevallig de Kuinre? Viceroy heeft destijds in het Kuinderbos gestaan met een hele kudde merries. Wss is het 1 van die geweest dan.
vanda's schreef:
Ik zou er ook sterk over denken om de Arkansas te houden... Mooi gefokt en dat je er zelf gek van bent is het belangrijkste. Maar goed, ik weet dat daar geld, ruimte en tijd voor moet zijn. De situatie die Sjoert schetst is ideaal, maar dat kan niet altijd.
vanda's schreef:
Ik had een super hengst voor Olisa in gedachte een paar jaar terug... Ook een Duitse, maar hoe heette ie ook alweer... Was een volbloed of half-volbloed.........
vanda's schreef:
Ik wil wel hoor donderdagHeb je de foto's van Kuinderbos nog gezien?
vanda's schreef:Een bruine, kwamen een paar goede dressuurpaarden uit... zucht... Ik weet t echt niet meer. Hij heeft ook in Zweden gedekt...
Ik wil wel hoor donderdagHeb je de foto's van Kuinderbos nog gezien?