Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Er zullen altijd discussies zijn over inrijden en op bepaalde leeftijden beleren. Sowieso is het ook wel paard afhankelijk, sommige zijn er nog echt niet aan toe en anderen lopen echt voor en kunnen best eens wat geactiveerd worden in wat oefeningen. Maar het verschil zit hem in de mate van belasting in mijn ogen. Paard een paard laten zijn is uitgangspunt, maar bij mij zal er nooit een kapot gaan van hard werken. Ze werken hier eerder te weinig eigenlijk...
eef_juh schreef:Ons menteam is op zoek naar een welsh b ruin of hengst die in 2014 6j of ouder is voor in ons vierspan. Gezien de nieuwe regels dat 5j niet op internationale wedstrijden mogen komen, zoeken we voor dit seizoen een oudere pony (we gingen normaal onze 5j starten). Nu is mijn vraag of er hier zo iemand pony's weet te koop staan? Of ons verder kan helpen. Naast de leeftijd moeten ze ook tussen de 1,29 en 1,33 zijn, liefst vos. Ze moeten de kar niet kennen ofzo.
Als er iemand kan helpen?
[ Afbeelding ]
eef_juh schreef:Bedankt voor de tip van sporthorses.nlpony gevonden. Niet deze van de link. Stockham aristocrat