Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Waren ff snel gemaakt, binnenkort wel beter foto's hoor 

Daarom lijkt ze denk ik groot.
Vooral vanochtend, de pijnstiller werkt nie zo snel dus dat was ff afzien. Ik vroeg me af waar ik aan begonnen was. Maja, doorzetten hea... Dus toen ik er eenmaal op zat had ik nergens last van, Royal liep heel fijn, lekker los in dr lijf en kaken. Dus ik had hoge verwachtingen van mn proef, maar het mocht niet zo zijn. Er had een plakmug besloten ons te komen terrorisen, eerst bij Royals hoofd (dus schudden... stond op mn coupon 'onrustige aanleuning'... duhh
). Toen later ging ie onder dr buik zitten, dus dat werden een paar fikse bokpartijen in de galop
Ze zag een tandartsspelletje bij de reclame
Zegt ze: 'Oh, dat is wel wat voor Anneloes joh!!'
Ach, zo wordt je handig hea... hihi
Lekker patat er in wurmen
Welshfanatic schreef:Whahaha, jah Anneloes, rustig aan doen.
M'n moeder zat al de gek met je aan te stekenZe zag een tandartsspelletje bij de reclame
Zegt ze: 'Oh, dat is wel wat voor Anneloes joh!!'
Tis dat ik weet wie et zegt hihihi...
keresa schreef:hoi Anneloes
Had wel bekijks toen ik dat vieze bruisspul met sinassmaak erin deed... Whahah, ze konden wel denken

) Maar was ook erg duf en afwezig
keresa schreef:hoi Lot
keresa schreef:met mij is alles goed
is wel weer erg knus hé als de meisjes weer binnen of buiten zijn bij elkaar ik kwam vanmorgen op stal en toe waren Keresa en Esta lekker buiten jammer van poetsen maar ja
stalshamrock schreef:@yorick, gefeliciteerd met cindy.
als we jou smsen krijgen we tocg wel sms terug he??
Hoe duur het ook voor hem word