Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrick76 schreef:Wil je ander type, meer mountain, zou je kunnen denken aan Foxhunter Pantheon. Wel oppassen dat het resultaat niet te beknopt wordt.
joostvangestel schreef:patrick76 schreef:Wil je ander type, meer mountain, zou je kunnen denken aan Foxhunter Pantheon. Wel oppassen dat het resultaat niet te beknopt wordt.
Hmm, je beticht Pantheon wel van wat vreemde dingen. Omdat hij zo onthutsend veel ingeteelde Revel merries heeft gedekt, is het beeld dat de hengst veel mountain type fokt en soms beknopt. Vergeet niet dat hij een direkte Penual Mark is en er ook wel degelijk paardachtigen van kunnen komen. Neemt niet weg dat de hengst wel goed is, maar iedere pony heeft zowel een vader als een moeder. Anders zou je nog gaan denken dat Friars Osbek alleen maar ponies als Lord Caernarfon fokt
patrick76 schreef:nog ff voor de ck of internationale zal wel moeilijk worden denk ik of moet een hele snelle postduif kunnen regelen
Muzefee schreef:@ Cappelstud, wat rekenen ze voor verzenden? Zijn mooie hoofdstelletjes.
rienne schreef:je kan kijken op http://www.arfotografie.nl
Marigold schreef:Ik ben bang dat de meeste fokkers dit niet toe zullen geven. Dergelijke dieren verlaten de fokkerij via de achterdeur. Ook bij de friezen zijn veel afwijkingen bekend door inteeltproblemen maar men wil het niet toegeven.hij is al nagekeken, gat in gehemelte, dus na het spenen zal hij niet voor het leven weggaan zegmaar..
zonde van zo'n mooi veulen, maar wel het beste voor het dier uiteindelijk.
ik vroeg me af of het bij welshjes kan voorkomen door te luxe fokken, of zal het toeval zijn dat het een welshje is?
BlackDevils schreef:Marigold schreef:Ik ben bang dat de meeste fokkers dit niet toe zullen geven. Dergelijke dieren verlaten de fokkerij via de achterdeur. Ook bij de friezen zijn veel afwijkingen bekend door inteeltproblemen maar men wil het niet toegeven.hij is al nagekeken, gat in gehemelte, dus na het spenen zal hij niet voor het leven weggaan zegmaar..
zonde van zo'n mooi veulen, maar wel het beste voor het dier uiteindelijk.
ik vroeg me af of het bij welshjes kan voorkomen door te luxe fokken, of zal het toeval zijn dat het een welshje is?