Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Barbara_ schreef:gheghe ik heb rode en blauwe en zwarte veters
heb een hele opgezette voet en het doet pijn, heb daardoor koorts dus voel me niet lekker.
!
. Ik heb 6 keer geprobeerd over te lopen en ik ben 6 keer gepakt. En 1 keer heeft mijn geschiedenis leraar mij enorm laten schrikken
. Het is wel een toffe leraar hoor, haha. Ik dacht dus, 'het is veilig' dus ik ren zo door de gang, staat hij om een hoekje en zegt: "WHAAAA!" . Ik heb echt lopen gillen
. In ieder geval, de jongens uit mijn klas hadden dus drank mee. Bij alle jongens was er niet echt veel aan de hand, hoogstens aangeschoten. Maar 1 jongen was helemaal doorgeslagen en heeft in de douche gekotst, heeft de kraan aangezet en is in zijn kots gaan liggen. Vandaag had hij ook nog 2 keer overgegeven in de bus. Achteraf waren we wel blij dat we dat niet hadden gezien
.
) . Maar het was echt veel erger
. Roept dat meisje: " AAAAAAAAAAHHH!!! IK HEB IN MIJN BROEK GESCHETEN. Uhu, ja. In haar broek gescheten, echt waar. Ze moest echt keihard janken en is met een docent weggelopen. Iedereen bleef echt in shock achter man
. Toen we later weer de jeugdherberg inkwamen, hing echt OVERAL een enorme poeplucht. Ik vond het echt zo onwijs zielig voor dat meisje
. Maar ik ken haar helemaal niet, want ze zit in de 2de, maarja, het was 2+3 Vwo van Latijn. Maar ik vond het echt zielig. Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan eigenlijk. Maar later zei ze dat ze iets verkeerds had gegeten ofzo. Maar alsnog vind ik het zielig.
echt ik zou me kuuut voelen! Vooral als ze zo'n onzeker verlegen meisje is... echt erg!

Hitime schreef:Mwhaha
Ik hou niet zo van die Fransen.

Vanny_ schreef:Afellay, Zuiverloon, Van Persie en De Jong
jammer jammer.