ik heb geen idee hoe oud ze was. ik schat iets van 15. maar dat maakt mij niet uit hoor. moet ze zo eens op nicky gaan zitten hahaha als je nicky boos maakt, gaat ze bij de sloot staan drinken. geloof me, ik ben er al 3x in gegleden hahah !
Lang niet ierdereen heeft het meegemaakt hoor en tja,hengsten zijn hengsten. en in de 3 jaar dat ik hem ken heeft hij niemand ooit iets heeel ergs geflikt hoor !
@ Laura: Floris is echt niet heel gemeen hoor, maar hij heeft wel zo zijn streken. ik bedoel, het is een hengst, en hij is 4 jaar. maar geloof me, hij heeft in die 3 jaar nog nooit iets echt verschrikkelikjs gedaan, en meestal kan ik er ook wel om lachen. Nicky (12 jaar oud en merrie) vind ik zelf dus veel erger,die rent naar de sloot toe om te gaan 'drinken', en als je haar een flinke tik geeft, geeft ze een trap. maar dat is gewoon een dame met een flinke gebruiksaanwijzing. zij is zo hard gemaakt door de beginners die 5 jaar lang op haar gereden hebben, zij heeft geen gevoel meer in haar mond, al trek je zó hard, zou ze volgensmij nog gewoon keihard door lopen en vrolijk kijken. daar zo 'het mens' eens op kunnen gaan leren rijden. Maar ieder paard heeft hun manier om mensen duidelijk te maken wat ze willen, en wat niet. En ieder mens z'n eigen smaak om wat voor paard ze willen, én hoe ze mensen willenlaten blijken dat het echt genoeg is
maar ik ben echt niet alijd zo, dat ik iedereen sla die me niet aanstaat!
Ohja amber, als je bij het station in woerden aangekomen bent. Moet je niet naar de kant van de stad wandelen. maar naar de minkemalaan. dat zie je vanzelf wel want wij staan buiten te wachten (hmmm misschien wacht ik je wel op in de hal.) naja, we zien wel ! (L)
(8) DEE MEESTE DROMEN ZIJN BEDROG ! MAAR ALS K WAKKER WORD NAAST JOU DAN DROOM IK NOG IK VOELK JEADEM EN ZIE JE GEZICHT JE BENT EEN DROOM DIE NAAST ME LIGT JE KIJKT ME AAN EN REKT JE UIT, EN REKT JE UIT !!
EEN KEER IN DE ZOVEELTIJDEN KOMEN DROMEN, UIIHUIT!
Ja man ik ga helemaal los mijn vader ook Altijd als ik thuis kom heeft hij muziek op, veeel jazz, maar ook john legend, joss stone enzo
wij gaan iets met sperziebonen en aardappelen eten volgens mij
maar met kip sate snitzel ofzo en dat vindt ik wel lekker ookal houd ik meer van de vegetarische dingen vindt ik lekkerder en fijner van het echte vlees eet ik meestal niet veel en dat pluis ik helemaal uit omdat ik het meeste niet lus