Mijn echte voornaam is: Barbara Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Tiblurg (NB) Daar woon ik met: Mijn ouders en mijn broer Ik heb wel/geen relatie: Bijnaa Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: / In het dagelijks leven ben ik: Scholier Indien student: ik studeer:/ Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Vezorgpony's:4 De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): kwpn , arabier x ..., shetlander, WELSH! Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: / Ik fok onder de stalnaam: / Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 honden en wat vissen Dit ben ik (foto): Komt nog (weet neit hoe je die moet uploaden
Ik wil nog vertellen dat: MIJ DIT EEN LEUK TOPIC LIJKT EN IK HOOP DAT IK LID MAG WORDEN
Floris (L) [img][img][http://img502.imageshack.us/img502/8864/wauwzj8.png[/img] heb z'n sokken afgeknipt. ziet er veeel beter uit lekker sjiek zal binne kort ff foto's maken van m'n manneke
Mijn echte voornaam is: Nikki Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Zuid-Holland Daar woon ik met: Mijn ouders, broertje en hond Ik heb wel/geen relatie: geen Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: / In het dagelijks leven ben ik: Scholier Indien student: ik studeer: / Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Ik heb er 1 De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):Mijn pony heeft 12,5 procent Arabisch bloed, ingeschreven bij NRPS. Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: / Ik fok onder de stalnaam: ik fok niet. Verder heb ik de volgende huisdieren: Hondje (Nederlandse schapendoes) Dido Dit ben ik (foto): Komt nog wel....
Ik wil nog vertellen dat: Het me hier een leuk topic lijkt, en dat ik hoop dat ik ook lid kan worden
okee en ik kom jullie tegen o pde regte hei haha wij gaan daar waarschijnlijk ook met een clubje heen, misschien komen we jullie tegen dan weet ik ook eens met wie ik hier allemaal zit te kletsen Of jullie crossen me gewoon voor bij dat kan ook nog haha
oke, ik hoop dat die andere niet op vakantie is.. want 2 paarden kunnen niet zonder elkaar en als zij er niet is kan ik niet op Jodine mee, misschien kan ik ander paardje pakken maar dat zien we nog wel:) iig veel plezier daar!